Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Jeśli wydaje ci się, że masz 100% wpływu na własne wybory - masz rację. Wydaje Ci się. Każdego dnia dokonujesz setek wyborów: Czy odnowić subskrypcję? Jaki szampon wybrać? Ile wydać na butelkę wina? Iluzja wyboru opisuje 16½ ważnych uprzedzeń psychologicznych, które każdy, niezależnie od branży, powinien dzisiaj znać i rozumieć. Wyjaśnia, jak wykorzystać te mechanizmy, żeby skuteczniej zdobywać klientów, utrzymywać ich lojalność i zwiększać sprzedaż. Badania psychologiczne dowodzą, że nawet drobne zmiany w sposobie pozycjonowania, promocji czy marketingu produktów mogą znacząco wpłynąć na decyzje zakupowe klientów. I tak, dotyczy to także twoich zachowań! Przeczytaj tę książkę i dowiedz się: * Jak wykorzystywać regułę peak end, siłę precyzji, mądrość dowcipu? * Jak wynik Ikea wpływa na sprzedaż słynnych ciast? * Jaką „zagrywkę” stosuje Netflix, że planujesz oglądać tylko jeden odcinek serialu, a 7 odcinków potem orientujesz się, że pora iść spać? Richard Shotton, twórca uznanego The Choice Factory, opiera się na badaniach akademickich, kampaniach reklamowych i swoich badaniach terenowych, żeby stworzyć fascynujący i bardzo praktyczny przewodnik, który koncentruje się na punkcie, w którym marketing spotyka się z umysłem klienta. "Dlaczego klienci podejmują takie, a nie inne decyzje zakupowe? Co sprawia, że niektóre produkty sprzedają się świetnie, a inne leżą na półkach? Iluzja wyboru Richarda Shottona to podróż przez meandry ludzkiej psychiki, która pomaga zrozumieć mechanizmy podejmowania decyzji. To, co urzekło mnie w tej książce, to połączenie wiedzy naukowej z praktycznymi przykładami. Shotton pokazuje, jak przełożyć wiedzę o błędach poznawczych na konkretne działania marketingowe i sprzedażowe." Anna Prończuk-Omiotek, Co-Founder SalesYY.com i WebAmigos.pl "Ten skondensowany, praktyczny przewodnik, zawiera esencję psychologii i ekonomii behawioralnej gotową do zastosowania w marketingu, sprzedaży czy komunikacji. 16½ efektu psychologicznego o udowodnionym i sprawdzonym działaniu. Opisywane na tyle prosto, żeby nie tylko je poznać, lecz i zrozumieć, jak z nimi działać. Pragniesz wzmocnić własny przekaz, zwiększyć sprzedaż, wpłynąć na decyzje własnych klientów czy odbiorców? Idealny wybór! Czytaj, wdrażaj, stosuj!" Krzysztof Buda, rozwojowy bibliotekarz, pasjonat i promotor czytelnictwa, twórca a także animator inicjatyw czytelniczych #Readfulness #Bookfulness #CzytelniaRozwojowa "Dzięki tej książce pdf będziesz lepiej wykonywać własną pracę. Jeśli pragniesz poznać tajniki ludzkich zachowań i nauczyć się je wykorzystywać, to idealnie trafiłeś. Trzymaj tę książkę pod ręką. Na pewno nie raz zechcesz do niej wrócić." Jonah Berger, profesor marketingu w Wharton School przy University of Pennsylvania, twórca ebooków Nieświadome wybory i Wynik viralowy "Nikogo nie powinno się dopuszczać do pracy przy kampanii, póki nie przeczyta tej książki. To antidotum na transakcyjny i oczywisty marketing, którego wszyscy mają już dzisiaj dość. " Rory Sutherland, twórca książki Alchemia, wiceprezes Ogilvy Group Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Iluzja wyboru. 16 i pół pułapki my��lenia |
Autor: | Shotton Richard |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | MT Biznes |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.