Humanistyczne Aspekty Komunikowania w Biznesie okładka

Średnia Ocena:


Humanistyczne Aspekty Komunikowania w Biznesie

Biznes. Potocznie handel, marketing, reklama i rozmaite techniki sprzedaży produktów i usług. Nie wszystkich takie podejście do tej sfery życia interesuje, stąd również koncepcja niniejszej książki, ponieważ ów „biznes” to coś więcej.             Psychologicznie rzecz ujmując, to na pewno negocjacje, a więc pewne metody komunikowania się ludzi. W bezpośrednich kontaktach dochodzą do głosu niemalże dzisiaj zapomniane elementy, takie jak kwestie wiary w dobre intencje, intuicja jako interesujące i złożone zjawisko, nasze stany emocjonalne czy również wreszcie wyjątkowo kluczowa w życiu  -  wyobraźnia.                 W ujęciu socjologii to cała gama elementów, z których także składa się autentyczne komunikowanie. Mamy więc wpływ archetypów, stereotypów, licznych fobii i obsesji. Posługujemy się nierzadko sloganami i ulegamy swoistej iluzji. Lecz także używamy tego, co mają w swym dorobku poeci  -  metafor.                         W kulturze i polityce nie ma biznesu bez komunikowania. Z jednej strony dużą rolę odgrywa gra interesów, z drugiej  -  przyswojone w ciągu całego życia wzory kultury i metody skutecznego konsensusu. Nawet z udziałem religii.             Pozostaje sztuka i upowszechniające ją media. W naszym złożonym świecie mamy do czynienia z tak bogatym i różnorodnym materiałem napędzającym komunikację pomiędzy ludźmi i całymi grupami a nawet narodami, że każde nowe zjawisko artystyczne czy medialne da się w tym celu zastosować. Jak widać, biznes to zjawisko wielowymiarowe zarówno w ujęciu ludzkim jak i materialnym. W tym rozumieniu zaczyna być zjawiskiem interesującym. Dla ucznia, studenta, nauczyciela a nawet pracownika (tym bardziej!) nauki na wyższej uczelni. Ta książka ebook o komunikowaniu w biznesie stara się nas uczyć prawdziwego rozumienia tego zjawiska w ogóle. W różnorakich dziedzinach naszego życia. Zwłaszcza w obecnej epoce, kiedy ludzie „komunikują się”, siedząc samotnie w czterech ścianach, a „najlepsze życzenia” przesyła się mailami tak, jakby to byli żywi rozmówcy.

Szczegóły
Tytuł Humanistyczne Aspekty Komunikowania w Biznesie
Autor: Šmid Waclaw
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: CeDeWu Sp. z o.o.
Rok wydania: 2016
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Humanistyczne Aspekty Komunikowania w Biznesie w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Humanistyczne Aspekty Komunikowania w Biznesie PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.