Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Biznes. Potocznie handel, marketing, reklama i rozmaite techniki sprzedaży produktów i usług. Nie wszystkich takie podejście do tej sfery życia interesuje, stąd również koncepcja niniejszej książki, ponieważ ów „biznes” to coś więcej. Psychologicznie rzecz ujmując, to na pewno negocjacje, a więc pewne metody komunikowania się ludzi. W bezpośrednich kontaktach dochodzą do głosu niemalże dzisiaj zapomniane elementy, takie jak kwestie wiary w dobre intencje, intuicja jako interesujące i złożone zjawisko, nasze stany emocjonalne czy również wreszcie wyjątkowo kluczowa w życiu - wyobraźnia. W ujęciu socjologii to cała gama elementów, z których także składa się autentyczne komunikowanie. Mamy więc wpływ archetypów, stereotypów, licznych fobii i obsesji. Posługujemy się nierzadko sloganami i ulegamy swoistej iluzji. Lecz także używamy tego, co mają w swym dorobku poeci - metafor. W kulturze i polityce nie ma biznesu bez komunikowania. Z jednej strony dużą rolę odgrywa gra interesów, z drugiej - przyswojone w ciągu całego życia wzory kultury i metody skutecznego konsensusu. Nawet z udziałem religii. Pozostaje sztuka i upowszechniające ją media. W naszym złożonym świecie mamy do czynienia z tak bogatym i różnorodnym materiałem napędzającym komunikację pomiędzy ludźmi i całymi grupami a nawet narodami, że każde nowe zjawisko artystyczne czy medialne da się w tym celu zastosować. Jak widać, biznes to zjawisko wielowymiarowe zarówno w ujęciu ludzkim jak i materialnym. W tym rozumieniu zaczyna być zjawiskiem interesującym. Dla ucznia, studenta, nauczyciela a nawet pracownika (tym bardziej!) nauki na wyższej uczelni. Ta książka ebook o komunikowaniu w biznesie stara się nas uczyć prawdziwego rozumienia tego zjawiska w ogóle. W różnorakich dziedzinach naszego życia. Zwłaszcza w obecnej epoce, kiedy ludzie „komunikują się”, siedząc samotnie w czterech ścianach, a „najlepsze życzenia” przesyła się mailami tak, jakby to byli żywi rozmówcy.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Humanistyczne Aspekty Komunikowania w Biznesie |
Autor: | Šmid Waclaw |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | CeDeWu Sp. z o.o. |
Rok wydania: | 2016 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.