Hotelarstwo. Część 6. Marketing usług hotelarskich. Liceum i technikum okładka

Średnia Ocena:


Hotelarstwo. Część 6. Marketing usług hotelarskich. Liceum i technikum

Publikacja jest podręcznikiem przeznaczonym dla uczniów technikum kształcącego w zawodzie technik hotelarstwa 422402. Publikacja została przygotowana zgodnie z aktualną podstawą programową kształcenia w tym zawodzie, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 lutego 2012 r. w sprawie podstawy programowej kształcenia w zawodach (DzU z 17.02.2012 r. poz. 184) a także ze stanem prawnym obowiązującym w kwietniu 2015 roku. Podręcznik został dopuszczony do użytku szkolnego.

Szczegóły
Tytuł Hotelarstwo. Część 6. Marketing usług hotelarskich. Liceum i technikum
Autor: Opracowanie zbiorowe
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Format AB
Rok wydania: 2015
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Hotelarstwo. Część 6. Marketing usług hotelarskich. Liceum i technikum w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Hotelarstwo. Część 6. Marketing usług hotelarskich. Liceum i technikum PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Recenzje

  • kcz

    1 września czas zaczęliśmy szkolny i nowe książki nabyć ponownie trzeba, lecz tym razem radość wielka, ponieważ VISA za kartę rabat dodatkowy dała i o dwie dyszki mamy taniej, czyli oszczędnie, miło, dynamicznie i internetowo. Brawo