Historia National Geographic. Tom 11. Podboje Rzymu okładka

Średnia Ocena:


Historia National Geographic. Tom 11. Podboje Rzymu

Począwszy od III wieku p.n.e. Rzym rozpoczął ekspansję w zachodniej części Morza Śródziemnego, prowadząc wojny, zwane wojnami punickimi, z armią Kartaginy dowodzoną przez wybitnego stratega Hannibala. RЧwnie agresywną politykę prowadził względem królestw hellenistycznych we wschodniej części Morza Śródziemnego, m.in. względem Macedonii i Syrii, które w końcu nieustanny się prowincjami rzymskimi.  Utworzenie kolonii w Galii i podbój Hiszpanii wzmocniły rzymską hegemonię  w regionie w II wieku p.n.e."Historia National Geographic" to 30 tomowa seria monograficznych opracowań, które przedstawiają globalną wizję, porządkując nad 5 000 lat historii, od Starożytności do Współczesności, ze szczególnym naciskiem na duże cywilizacje z przeszłości. Tomy ilustrowane  unikalnymi fotografiami National Geographic - 5000 ilustracji Mapy ilustrujące epokę i mapy tematyczne Każdy wydany w twardej oprawie, łącznie 4800 stron

Szczegóły
Tytuł Historia National Geographic. Tom 11. Podboje Rzymu
Autor: Opracowanie zbiorowe
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo:
Rok wydania:
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Historia National Geographic. Tom 11. Podboje Rzymu w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Historia National Geographic. Tom 11. Podboje Rzymu PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.