Hipertekstualny model public relations we współczesnej organizacji okładka

Średnia Ocena:


Hipertekstualny model public relations we współczesnej organizacji

Public relations instytucji publicznych w Polsce stale jest w fazie rozwoju. Szczególnej intensywności działań wymaga komunikacja na poziomie samorządowym. Niniejsza publikacja jest pierwszą w Polsce praktyczną analizą działań public relations instytucji publicznych ze szczególnym uwzględnieniem działań samorządowych.

Szczegóły
Tytuł Hipertekstualny model public relations we współczesnej organizacji
Autor: Madryas Weronika
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Adam Marszałek
Rok wydania: 2016
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Hipertekstualny model public relations we współczesnej organizacji w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Hipertekstualny model public relations we współczesnej organizacji PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.