Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Pasjans, Bubble Shooter, Puzzle Bubble, Mahjong, Candy Crush... Ile już godzin spędziłeś ponad jedną z tych prostych i... niezwykle uzależniających gier? Żadna z nich nie wymaga nośników instalacyjnych ani potężnych mocy obliczeniowych, te gry działają na różnorakich platformach i urządzeniach, niezależnie od systemu operacyjnego, a do ich uruchomienia starczy jedynie przeglądarka. Zbudowanie takiej gry jest łatwe — starczy działający duet HTML5 i JavaScript.Jeśli masz podstawową wiedzę o HTML5, CSS i JavaScript, to dzięki tej książce pdf możesz nauczyć się pisania gier działających w przeglądarce. Twórca książki, Karl Bunyan, pokazuje, jak zaplanować logikę gry, jak korzystać z bibliotek jQuery i Modernizr, jak renderować fragmenty gry i tworzyć płynne animacje. Uczy korzystania z efektownych przejść i transformacji CSS, a także sposobu implementowania wyników dźwiękowych i zapisywania efektów uzyskanych przez gracza. Ten kompletny przewodnik w każdym rozdziale przedstawia nowe koncepcje i techniki, od razu prezentując ich działanie w praktyce. Dzięki temu czytelnik płynnie przechodzi od zagadnień podstawowych (tworzenie struktury plików gry czy reagowanie na zachowanie gracza) przez bardziej zaawansowane (wprowadzanie poziomów i wykorzystanie kanwy), aż po tak ważne sprawy, jak zarządzanie pamięcią i optymalizacja szybkości działania aplikacji. Spróbuj własnych sił i zrealizuj pomysły na swoją grę!
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | HTML5. Tworzenie gier z wykorzystaniem CSS i JavaScript |
Autor: | Bunyan Karl |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Helion |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.