Średnia Ocena:
Gwoździem w mózg. Felietony marketingowe
"Gwoździem w mózg" to zestaw felietonów pisanych przez Leszka Stafieja, doradcę ds. komunikacji marketingowej, obserwatora życia i procesów z nim związanych. Za mocnym tytułem kryją się bezkompromisowe myśli i wnioski, historie i sytuacje, całkowicie z życia wzięte, oparte na obserwacjach i analizie rynku, konsumentów i ich zachowań. Insight Inside "Gwoździem w mózg" to prawda, która nas dotyczy, otacza i wypełnia. To prawda, którą czasem ciężko nam zauważyć, zrozumieć i wyciągnąć właściwe wnioski. Twórca stosując błyskotliwe refleksje ukazuje prawdziwy świat polskiego społeczeństwa i marketingu. "Gwoździem w mózg" to niesamowicie kluczowa pozycja dla marketerów, którzy szukają insightów konsumenckich, dzięki którym łatwiej jest zrozumieć rynek i klienta, skuteczniej do niego dotrzeć z przekazem marketingowym, wytwarzać produkty spełniające jego potrzeby, a nawet kreować potrzeby, których rynek nie jest jeszcze świadomy.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Gwoździem w mózg. Felietony marketingowe |
Autor: | Stafiej Leszek |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Słowa i Myśli |
Rok wydania: | 2016 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Gwoździem w mózg. Felietony marketingowe PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!