Gwoździem w mózg. Felietony marketingowe okładka

Średnia Ocena:


Gwoździem w mózg. Felietony marketingowe

"Gwoździem w mózg" to zestaw felietonów pisanych przez Leszka Stafieja, doradcę ds. komunikacji marketingowej, obserwatora życia i procesów z nim związanych. Za mocnym tytułem kryją się bezkompromisowe myśli i wnioski, historie i sytuacje, całkowicie z życia wzięte, oparte na obserwacjach i analizie rynku, konsumentów i ich zachowań. Insight Inside "Gwoździem w mózg" to prawda, która nas dotyczy, otacza i wypełnia. To prawda, którą czasem ciężko nam zauważyć, zrozumieć i wyciągnąć właściwe wnioski. Twórca stosując błyskotliwe refleksje ukazuje prawdziwy świat polskiego społeczeństwa i marketingu. "Gwoździem w mózg" to niesamowicie kluczowa pozycja dla marketerów, którzy szukają insightów konsumenckich, dzięki którym łatwiej jest zrozumieć rynek i klienta, skuteczniej do niego dotrzeć z przekazem marketingowym, wytwarzać produkty spełniające jego potrzeby, a nawet kreować potrzeby, których rynek nie jest jeszcze świadomy.

Szczegóły
Tytuł Gwoździem w mózg. Felietony marketingowe
Autor: Stafiej Leszek
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Słowa i Myśli
Rok wydania: 2016
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Gwoździem w mózg. Felietony marketingowe w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Gwoździem w mózg. Felietony marketingowe PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.