Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Przenieś własne działania marketingowe na wyższy poziom (gry)!Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje cię… Twój swój samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie — zasady rodem z takich gier mają w własnych autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, lecz przyszłość, która zbliża się olbrzymimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku.Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce pdf poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Twórca dostarczy ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć własną swoją marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych |
Autor: | Tkaczyk Paweł |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Helion |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.
Recenzje
Dostałem przesyłkę po południu, zacząłem od tytułu i wieczorem byłem już po lekturze. Wciąga jak opowieść fantasy. Wszystko wyłożone w przystępny sposób, masa interesujących przykładów i analogi. Obok grywalizacji porusza ważne tematy społeczne. Pomiędzy wierszami można wyłapać też interesujące pozycje do poszerzenia zagadnień. Pozycja obowiązkowa dla marketingowców, projektantów i graczy.