Średnia Ocena:
Grom - poradnik do gry
Pełny opis przejścia przygodowej gry akcji GROM, opowiadającej o nieco zwariowanych przygodach doborowego oddziału pułkownika Groma, podążającego śladem tajnego projektu nazistów w Tybecie.Skrócona odsłona spisu treści:-Kilka cennych porad-Sunset Pass – Tibet-Checkpoint – India-Upshi – India-High Mountain Crossroads – Tibet-Mountain Camp – Tibet-Archeologists’ Camp – Tibet-Checkpoint – India-Upshi – India-Village – Tibet-View To The Monastery – Tibet-Monastery – Tibet-Big Plain – Tibet - element 1-Big Plain – Tibet - element 2-Railway Station – Tibet-[...] liczba wszytkich rozdziałów: 27Informacja o grzeGra łącząca cechy trzech gatunków, cRPG, przygodówek i gier akcji. Posiada bogatą linę fabularną odsadzoną w realiach II Wojny Światowej obfitującą w dużo pierwiastków fantastycznych i mistycznych klasycznych dla filmów typu James Bond a także Indiana Jones.Gra Grom, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku przygodowych gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2003 roku i dostępny jest na platformie PC. Odsłona językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie państwie to: pełna polska.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Grom - poradnik do gry |
Autor: | Hałas Jacek Stranger |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | GryOnline |
Rok wydania: | 2003 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Grom - poradnik do gry PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!