Czytaj więcej:
Zobacz podgląd Grafika 3D czasu rzeczywistego. Nowoczesny OpenGL pdf poniżej lub w przypadku gdy jesteś jej autorem, wgraj własną skróconą wersję książki w celach promocyjnych, aby zachęcić do zakupu online w sklepie empik.com. Grafika 3D czasu rzeczywistego. Nowoczesny OpenGL Ebook
podgląd online w formacie PDF tylko na PDF-X.PL. Niektóre ebooki nie posiadają jeszcze opcji podglądu, a inne są ściśle chronione prawem autorskim
i rozpowszechnianie ich jakiejkolwiek treści jest zakazane, więc w takich wypadkach zamiast przeczytania wstępu możesz jedynie zobaczyć opis książki, szczegóły,
sprawdzić zdjęcie okładki oraz recenzje.
Podgląd niedostępny.
swojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!
Średnia Ocena:
Grafika 3D czasu rzeczywistego. Nowoczesny OpenGL
Przedmiotem książki jest OpenGL, czyli słynny interfejs programistyczny służący do tworzenia aplikacji z grafiką 3D. W ostatnich dwóch latach został on całkowicie zreformowany, w efekcie czego większość ebooków i materiałów dostępnych w Internecie nieustanna się nieaktualna. Publikacja przedstawia nową wersję OpenGL w sposób, który jest ciekawy zarówno dla początkujących programistów grafiki 3D, w szczególności studentów informatyki, jak i tych, którzy chcieliby „przesiąść się” ze starego OpenGL na nowy.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Grafika 3D czasu rzeczywistego. Nowoczesny OpenGL |
Autor: | Matulewski Jacek |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wydania: | 2014 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Grafika 3D czasu rzeczywistego. Nowoczesny OpenGL PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!
Recenzje
Książka ebook jest niestety rozczarowująca i przypomina jeden wielki listing kodu (w dodatku kodu kiepskiej jakości). Od strony redakcyjnej zarówno skład, typografia jak i jakoś papieru pozostawiają dużo do życzenia
Książka ebook ta jest przeznaczona dla średnio-zaawansowanych programistów. Omawia składnię biblioteki OpenGL krok po kroku a także przedstawia podstawowe zagadnienia matematyki 3D potrzebnej do pracy z tym narzędziem. Książka ebook zawiera jednak kilka błędów (literówek), a przykłady z rozdziału 5-tego działają jedynie na kartach graficznych NVidia, co może być kłopotem dla użytkowników kart Radeon lub/i innych producentów (Działa po zastosowaniu swoich shaderów z rozdziału 6-tego).Podsumowując, jest to książka ebook dla osób, które potrafią programować a także znajdować rozwiązania problemów, a także nie boją się wyzwań.
Twórca krok po kroku od czystego projektu C++ dochodzi do shaderów. Mi się podoba!
Oceniłem tę książkę na trzy gwiazdki ze względu na wąski zakres materiału, dość chaotyczny skład i mało czytelne listingi. Można jednak powiedzieć, że wiedza zawarta w książce pdf zasługuje w pełni na własną cenę. Tematyka OpenGL przedstawiona jest w sposób bardzo skrótowy, lecz myślę, że wystarczający na początek przygody z grafiką komputerową.