Grafika 3D czasu rzeczywistego. Nowoczesny OpenGL okładka

Średnia Ocena:


Grafika 3D czasu rzeczywistego. Nowoczesny OpenGL

Przedmiotem książki jest OpenGL, czyli słynny interfejs programistyczny służący do tworzenia aplikacji z grafiką 3D. W ostatnich dwóch latach został on całkowicie zreformowany, w efekcie czego większość ebooków i materiałów dostępnych w Internecie nieustanna się nieaktualna. Publikacja przedstawia nową wersję OpenGL w sposób, który jest ciekawy zarówno dla początkujących programistów grafiki 3D, w szczególności studentów informatyki, jak i tych, którzy chcieliby „przesiąść się” ze starego OpenGL na nowy.

Szczegóły
Tytuł Grafika 3D czasu rzeczywistego. Nowoczesny OpenGL
Autor: Matulewski Jacek
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2014
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Grafika 3D czasu rzeczywistego. Nowoczesny OpenGL w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Grafika 3D czasu rzeczywistego. Nowoczesny OpenGL PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Recenzje

  • Jarek Przygódzki

    Książka ebook jest niestety rozczarowująca i przypomina jeden wielki listing kodu (w dodatku kodu kiepskiej jakości). Od strony redakcyjnej zarówno skład, typografia jak i jakoś papieru pozostawiają dużo do życzenia

  • jacza

    Książka ebook ta jest przeznaczona dla średnio-zaawansowanych programistów. Omawia składnię biblioteki OpenGL krok po kroku a także przedstawia podstawowe zagadnienia matematyki 3D potrzebnej do pracy z tym narzędziem. Książka ebook zawiera jednak kilka błędów (literówek), a przykłady z rozdziału 5-tego działają jedynie na kartach graficznych NVidia, co może być kłopotem dla użytkowników kart Radeon lub/i innych producentów (Działa po zastosowaniu swoich shaderów z rozdziału 6-tego).Podsumowując, jest to książka ebook dla osób, które potrafią programować a także znajdować rozwiązania problemów, a także nie boją się wyzwań.

  • Edmund

    Twórca krok po kroku od czystego projektu C++ dochodzi do shaderów. Mi się podoba!

  • Stanisław Kabaciński

    Oceniłem tę książkę na trzy gwiazdki ze względu na wąski zakres materiału, dość chaotyczny skład i mało czytelne listingi. Można jednak powiedzieć, że wiedza zawarta w książce pdf zasługuje w pełni na własną cenę. Tematyka OpenGL przedstawiona jest w sposób bardzo skrótowy, lecz myślę, że wystarczający na początek przygody z grafiką komputerową.