Globalny przemysł kulturowy. Medializacja rzeczy okładka

Średnia Ocena:


Globalny przemysł kulturowy. Medializacja rzeczy

Ta książka ebook to fascynująca historia o tym, w jaki sposób przedmioty materialne, takie jak zegarki czy odzież sportowa, nieustanny się wymownymi symbolami kulturowymi i jak produkcja symboli, w postaci rozpoznawalnych globalnie marek, nieustanna się nadrzędnym celem kapitalizmu. Globalny przemysł kulturowy to bogaty zasób źródeł empirycznych i teoretycznych, pokazujących, w jaki sposób przedmioty te – od butów Nike do filmu Toy Story, od globalnej piłki nożnej do sztuki konceptualnej – ulegają metamorfozom i przemieszczają się nad granicami państw. Globalny przemysł kulturowy ma ambicję stania się dialektyką oświecenia ery globalizacji. To podstawowa lektura dla studentów i wykładowców różnorakich nauk społecznych.

Szczegóły
Tytuł Globalny przemysł kulturowy. Medializacja rzeczy
Autor: Lash Scott, Lury Celia
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wydania: 2011
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Globalny przemysł kulturowy. Medializacja rzeczy w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Globalny przemysł kulturowy. Medializacja rzeczy PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.