Geografia. Człowiek i jego działalność. Podręcznik dla szkół ponadgimnazjalnych. Część 2. Zakres podstawowy okładka

Średnia Ocena:


Geografia. Człowiek i jego działalność. Podręcznik dla szkół ponadgimnazjalnych. Część 2. Zakres podstawowy

Treścią drugiej (i ostatniej) części podręcznika geografii z zakresu podstawowego są zagadnienia dotyczące ruchu naturalnego ludności, zasobów naturalnych i źródeł energii a także gospodarki człowieka. Książka ebook wzbogacona jest licznymi wykresami, mapami a także danymi statystycznymi, które wraz z problemowymi zadaniami służą uczniom do samodzielnej analizy procesów i zjawisk społeczno-gospodarczych. Podręcznik dopuszczony do użytku szkolnego przez ministra właściwego do spraw oświaty i wychowania i wpisany do wykazu podręczników szkolnych przeznaczonych do kształcenia ogólnego. Nr dopuszczenia: 336/03

Szczegóły
Tytuł Geografia. Człowiek i jego działalność. Podręcznik dla szkół ponadgimnazjalnych. Część 2. Zakres podstawowy
Autor: Opracowanie zbiorowe
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Akademickie Żak
Rok wydania:
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Geografia. Człowiek i jego działalność. Podręcznik dla szkół ponadgimnazjalnych. Część 2. Zakres podstawowy w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Geografia. Człowiek i jego działalność. Podręcznik dla szkół ponadgimnazjalnych. Część 2. Zakres podstawowy PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.