Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Funkcjonowanie osobiste i społeczne. Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną. Teczka 2: "Zima" to oferta pomocy dydaktycznej dla nauczycieli, pedagogów i terapeutów pracujących z uczniami niepełnosprawnymi intelektualnie w stopniu umiarkowanym i znacznym, ze sprzężeniami a także z dzieciakami mającymi trudności w uczeniu się. Karty mogą być wykorzystywane przez rodziców do pracy z dzieciakami w domu w celu podtrzymania ciągłości procesu edukacyjnego, a także jako urozmaicenie codziennych zajęć. Zarówno układ, jak i treść ćwiczeń odpowiadają rozkładowi materiału nauczania dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną i są zgodne z podstawą programową MEN z 23 grudnia 2008 roku. W serii Funkcjonowanie osobiste i społeczne. Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną znajdują się także: Teczka 1: JESIEŃ, Teczka 3: WIOSNA, Teczka 4: LATO. Teczka 2: ZIMA zawiera ćwiczenia tematyczne dotyczące: • kluczowych świąt przypadających na okres zimy, • cech charakterystycznych zimy, • odpowiedniego ubioru, • członków rodziny, • zwierząt i ptaków w czasie zimy, • bezpieczeństwa podczas zabaw i sportów zimowych.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Funkcjonowanie osobiste i społeczne. Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną. Zima |
Autor: | Borowska-Kociemba Agnieszka, Krukowska Małgorzata |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Harmonia |
Rok wydania: | 2014 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.
Recenzje
Interesujące ćwiczenia.Idealne dla dzieci z upośledzeniem umiarkowanym.
Książka ebook jest super. Rewelacyjne karty pracy, które można wielokrotnie używać. Łatwe malunki i polecenia.
Nareszcie ukazały się podręczniki w formie kart pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną. Niektóre karty są doskonale dopasowane do możliwości tych uczniów, inne stanowczo za proste. Jednak ułatwiają one pracę terapeutom, a uczniowie chętnie z nimi pracują.