Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Podręcznik do nauki języka hiszpańskiego przeznaczony dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych i osób dorosłych. Cel i zawartość kursu są zgodne z zasadami Europejskiego systemu opisu kształcenia językowego. OPIS SERII: - Seria bardzo elastyczna pod wobec rozkładu materiału w zależności od liczby godzin nauki języka; - Tematyka poruszana w podręcznikach jest dostosowana do wieku i zainteresowań uczniów; - W końcowej części podręcznika znajduje się osobny epizod omawiający poznane zagadnienia gramatyczne a także przydatne słownictwo, tabele odmian czasowników nieregularnych; - Autorzy podręcznika zachowali właściwe proporcje w kształtowaniu sprawności językowych - każdy epizod zawiera element poświęconą doskonaleniu umiejętności rozumienia ze słuchu, mówienia, czytania i pisania. Wszystkie wymienione metody kształtowania sprawności językowych tworzą w jednym rozdziale tematycznie i logicznie dobraną całość; - W zakresie ćwiczeń autorzy podręcznika kładą nacisk na doskonalenie zagadnień gramatycznych (w zakresie podstawowym), a także na kształtowanie umiejętności komunikacyjnych; - Ważną cechą podręcznika jest jego dbałość o zagadnienia fonetyczne, poprawną wymowę i ortografię; - Znaczna element ćwiczeń przygotowana jest w celu przeprowadzenia ich w parach albo grupach, żeby motywować uczniów do komunikowania się w języku hiszpańskim; - Zagadnienia dotyczące kultury i cywilizacji krajów języka hiszpańskiego stanowią kluczowy fragment w nauce - dostarczają przejrzystej informacji na temat różnic kulturowych, uwzględniają wpływy kultury latynoskiej.
| Szczegóły | |
|---|---|
| Tytuł | Espanol en marcha 2. Podręcznik |
| Autor: | Castro Viudez Francisca, Rodero Ignacio, Sardinero Carmen |
| Rozszerzenie: | brak |
| Język wydania: | polski |
| Ilość stron: | |
| Wydawnictwo: | Sgel Sociedad General Espanola |
| Rok wydania: | |
| Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
|---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.