En Avant! 1. Język francuski. Podręcznik. Szkoła podstawowa okładka

Średnia Ocena:


En Avant! 1. Język francuski. Podręcznik. Szkoła podstawowa

"En Avant!" to nowoczesna seria podręczników do nauki języka francuskiego w szkole podstawowej."En Avant! 1" przeznaczony jest dla uczniów rozpoczynających naukę języka. Polecenia a także komentarze gramatyczne zostały spisane w języku polskim. Z "En Avant! 1" uczeń odkrywa mowa i cywilizację francuską. Uczy się dynamicznie i z przyjemnością, gdyż tematyka poruszana w podręczniku jest najbliższa jego zainteresowaniom. Podręcznik odzwierciedla świat współczesnego ucznia. Praca ponad mową opiera się na różnorodnych nagraniach a także materiałach testowych i ikonograficznych tj. korespondencje e-mailowe, blogi, zaproszenia, rozmowy, sms. Uczeń opanowuje zagadnienia leksykalno-gramatyczne potrzebne w codziennej komunikacji. Podręcznik uwzględnia podejście zadaniowe: każda lekcja jest zakończona krótkim zadaniem wykonanym w interakcji. Na końcu każdego rozdziału test kompetencji sprawdza podstawowe umiejętności w zakresie rozumienia i konstruowania wypowiedzi. Zagadnienia cywilizacyjne w interesujący sposób odkrywają kulturę Francji a także krajów frankofońskich, w każdym rozdziale znajdują się też odwołania do polskiej kultury. Zadania im towarzyszące rozwijają kompetencje interkulturowe.Podręcznik "En Avant! 1" został opracowany zgodnie z wymogami rozporządzeniami Ministra Edukacji Narodowej w sprawie nowej podstawy programowej i dopuszczania podręczników do użytku szkolnego."En Avant! 1" podręcznik wieloletni: spełnia wymagania ministerialne pod wobec merytorycznym, dydaktycznym, wychowawczym i językowym, zarówno treści jak i proponowane zadania aktywizujące mają na celu podniesienie motywacji do nauki języka francuskiego i umożliwienie realizacji podejścia zadaniowego, spełnia wymogi podręcznika wieloletniego: w przypadku pytań, poleceń, zadań i ćwiczeń zawartych w podręczniku zawiera informację, że odpowiedzi nie należy umieszczać w podręczniku, miejsca w zadaniach i ćwiczeniach, które powinny być wypełnione przez ucznia, są przedstawione w sposób uniemożliwiający uczniowi wpisanie odpowiedzi w tym miejscu, nagrania audio mające na celu rozwijanie sprawności rozumienia ze słuchu zostały udostępnione na stronie www.hachettefle.pl/podrecznik-en-avant.

Szczegóły
Tytuł En Avant! 1. Język francuski. Podręcznik. Szkoła podstawowa
Autor: Gallon Fabienne, Capelli Sylvain, Robein Gabrielle
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Hachette Livre Polska
Rok wydania: 2017
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki En Avant! 1. Język francuski. Podręcznik. Szkoła podstawowa w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

En Avant! 1. Język francuski. Podręcznik. Szkoła podstawowa PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Pobierz PDF

Nazwa pliku: 34cbce280ea8d85cdaa625f9e6ef8b9b 2.pdf - Rozmiar: 205 kB
Głosy: 0
Pobierz

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

En Avant! 1. Język francuski. Podręcznik. Szkoła podstawowa PDF transkrypt - 20 pierwszych stron:

 

Strona 1 Testy sprawdzające 51 IV. KINEMATYKA – KARTOTEKA TESTU Katego- Odpowiedź Poziom Numer Sprawdzane wiadomości i umiejętności ria celu Liczba wyma- zadania Uczeń: opera- Grupa A Grupa B punktów gań cyjnego 1. określa, czy ciało jest w ruchu czy w spoczynku A K B D 1 2. opisuje parametry ruchu A K 1. B, 2. C 1. C, 2. A 2 3. wybiera ze zbioru jednostki drogi A K C B 1 4. wybiera ze zbioru jednostki prędkości A K B C 1 5. określa właściwości ruchu jednostajnego B K D A 1 6. wskazuje wykres zależności drogi i prędkości B K C A 1 od czasu w ruchu jednostajnym 7. wskazuje wykres zależności prędkości od czasu B K D A 1 w ruchu jednostajnie przyspieszonym 8. określa rodzaj ruchu na podstawie wykresu B K B B 1 9. określa właściwości ruchu jednostajnie B K 1. F, 2. P, 3. F 1. F, 2. F, 3. P 3 przyspieszonego 10. przelicza jednostki prędkości C P 20 _ m s 30 _ m s 1 11. określa właściwości ruchu jednostajnego B P 1. D, 2. C, 1. D, 2. A, 4 i jednostajnie zmiennego 3. B, 4. A 3. B, 4. C 12. oblicza drogę w ruchu jednostajnym C P 10 m 200 m 2 prostoliniowym 13. oblicza drogę, prędkość i czas w ruchu C P A. 5 _ m s, A. 3 _ m s, 3 jednostajnym prostoliniowym B. 5 s, B. 20 s, C. 15 m C. 30 m 14. oblicza prędkość w ruchu jednostajnym, C R 3_ m s 2_ m s 2 odczytując dane z wykresu 15. oblicza prędkość w ruchu jednostajnie C R 10 _ m s 16 _ m s 2 przyspieszonym _ m _ m 16. oblicza przyspieszenie pojazdu C R 4 s2 4 s2 2 17. oblicza prędkość z zastosowaniem względności C R km _ km _ 1 45 h 115 h ruchu 18. analizuje dane z tabeli, oblicza prędkość, rysuje C R a) a) 6 wykresy zależności drogi od czasu i prędkości s [m] s [m] od czasu oraz określa rodzaj ruchu 8 12 4 6 0 1 2 3 4 t [s] 0 1 2 3 4 t [s] b) b) v m s v m s 2 4 1 2 0 1 2 3 4 t [s] 0 1 2 3 4 t [s] v=2_ m v=3_ m s s c) ruch jednostajny c) ruch jednostajny 19. oblicza wartość prędkości średniej C R km _ km _ 3 80 h 60 h 20. oblicza drogę w kolejnej sekundzie ruchu C R 15 m 28 m 2 jednostajnie przyspieszonego 21. analizuje wykresy zależności prędkości B R D B 1 i przyspieszenia od czasu _ m _ m 22. oblicza prędkość i przyspieszenie, odczytując C D 2 s2 12 s2 2 odpowiednie dane z wykresu 23. analizuje wykres zależności prędkości od czasu B D B A 1 w ruchu jednostajnie przyspieszonym _ m _ m 24 oblicza przyspieszenie i drogę w ruchu D D a) 2 s2 a) 1 s2 7 jednostajnie przyspieszonym na podstawie b) 9 m b) 8 m analizy wykresu zależności prędkości od czasu c) 51 m c) 32 m Strona 2 52 Testy sprawdzające Komentarz do zadań otwartych W zadaniach otwartych proponujemy uwzględnić w punktacji: • dane, szukane, odpowiedź, • wzór i jego przekształcenia, • działania na jednostkach, • obliczenia, • komentarz słowny, ewentualnie rysunek lub wykres. Za brak jednego z elementów koniecznych w danym zadaniu należy odjąć 1 punkt. Propozycja ocen: Liczba punktów 14–24 25–34 35–43 44–51 Ocena dopuszczający dostateczny dobry bardzo dobry