Employer branding czyli zarządzanie marką pracodawcy. Uwarunkowania, procesy, pomiar okładka

Średnia Ocena:


Employer branding czyli zarządzanie marką pracodawcy. Uwarunkowania, procesy, pomiar

Tematyka rozprawy ma charakter innowacyjny, o ważnych walorach utylitarnych. (...) Praca wypełnia lukę wiedzy w obszarze budowania marki pracodawcy w polskiej literaturze z dziedziny zarządzania. Istotnym walorem monografii jest interdyscyplinarne podejście do analizowanego zagadnienia, przejawiające się w twórczym połączeniu dorobku marketingu a także zarządzania zasobami ludzkimi.

Szczegóły
Tytuł Employer branding czyli zarządzanie marką pracodawcy. Uwarunkowania, procesy, pomiar
Autor: Wojtaszczyk Katarzyna
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wydania:
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Employer branding czyli zarządzanie marką pracodawcy. Uwarunkowania, procesy, pomiar w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Employer branding czyli zarządzanie marką pracodawcy. Uwarunkowania, procesy, pomiar PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.