Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Świadomość znaczenia marki pracodawcy wciąż rośnie. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że żeby mogły odnieść rynkowy sukces równie mocno jak lojalnych klientów i stosowania biznesowych reguł, potrzebują wykwalifikowanych, zmotywowanych pracowników. Marka pracodawcy jest gwarantem dopasowania pracowników do ich ról w danej organizacji a także tego, że pracownicy utożsamiają się z osiągnięciami firmy. Budowanie marki pracodawcy to proces łączący komunikację zewnętrzną, marketing, Public Relations, sponsoring z komunikacją wewnętrzną, zarządzaniem personelem, budowaniem marki wewnętrznej firmy oparty na niepowtarzalnej kulturze organizacji. Strategie employer brandingowe tworzy się, by dokonać zmian lub, by o firmie opowiedzieć innym. Lecz co zmieniać? O czym opowiadać? Co jest najważniejsze? A przede wszystkim jak to zrobić? Odpowiedź na te i dużo więcej pytań w książce. "Książka jest niewątpliwie odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie i zainteresowanie marketerów i ogólnie pojętego "biznesu" tematem niefinansowego motywowania pracowników i zarządzania ludźmi a także tworzenia "great place to work". Dla HR-owców to też interesująca pozycja, która podpowie jak stworzyć strategię komunikacji z pracownikami i co powinno się w niej znaleźć". Monika Grauer, Dyrektor Operacyjny Coca-Cola Ireland "Najnowsza książka ebook Julity Dąbrowskiej porusza świeży i wyjątkowo kluczowy obszar biznesu jakim jest kreowanie marki pracodawcy. Autorka zawarła w niej wiedzę na temat działań employer brandingowych w pigułce. Dzięki przykładom z życia organizacji i korporacji wszyscy zainteresowani tym tematem czytelnicy mogą poznać kulisy i mechanizmy związane z kreowaniem wizerunku i kultury organizacyjnej firm i marek korporacyjnych. To lektura obowiązkowa dla osób zajmujących się komunikacją, marketingiem, działaniami CSR, PR, HR. Gorąco zalecam ją także kadrze zarządzającej". Małgorzata Zachorowska, Dyrektor Zarządzająca w Zachorowska & Partners
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce |
Autor: | Dąbrowska Julita |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Słowa i Myśli |
Rok wydania: | 2014 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.