Ekonomia prestiżu okładka

Średnia Ocena:


Ekonomia prestiżu

Nagrody i konkursy, tworzone wokół różnorakich dziedzin sztuki, liczą sobie niemalże tyle lat, co pojęcie sztuki. James F. English dokonuje przeglądu różnego rodzaju nagród, od słynnych każdemu Nobla czy Oscara, po niewiele znaczące w polach światowej kultury, lecz rządzące się dokładnie tymi samymi mechanizmami nagrody lokalne. Próby analizy zarówno samych nagród, jak i wszelkich działań wokół nich, od pomysłu i prac ponad stworzeniem poszczególnych nagród, poprzez dobór i działania jurorów, aż po analizę reakcji na nie laureatów i publiczności mogą stanowić klucz do przemian zarówno historycznych, społecznych, jak i ekonomicznych w dziedzinie ekonomii kultury i wytłumaczenie ich oszałamiającego rozwoju– tak nagród w literaturze i innych dziedzinach sztuki, jak w nauce – datujący się od początku dziewiętnastego wieku aż do czasów nam współczesnych.

Szczegóły
Tytuł Ekonomia prestiżu
Autor: English James
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Narodowe Centrum Kultury
Rok wydania:
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Ekonomia prestiżu w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Ekonomia prestiżu PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.