Średnia Ocena:
Ekonomia prestiżu
Nagrody i konkursy, tworzone wokół różnorakich dziedzin sztuki, liczą sobie niemalże tyle lat, co pojęcie sztuki. James F. English dokonuje przeglądu różnego rodzaju nagród, od słynnych każdemu Nobla czy Oscara, po niewiele znaczące w polach światowej kultury, lecz rządzące się dokładnie tymi samymi mechanizmami nagrody lokalne. Próby analizy zarówno samych nagród, jak i wszelkich działań wokół nich, od pomysłu i prac ponad stworzeniem poszczególnych nagród, poprzez dobór i działania jurorów, aż po analizę reakcji na nie laureatów i publiczności mogą stanowić klucz do przemian zarówno historycznych, społecznych, jak i ekonomicznych w dziedzinie ekonomii kultury i wytłumaczenie ich oszałamiającego rozwoju– tak nagród w literaturze i innych dziedzinach sztuki, jak w nauce – datujący się od początku dziewiętnastego wieku aż do czasów nam współczesnych.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Ekonomia prestiżu |
Autor: | English James |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Narodowe Centrum Kultury |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Ekonomia prestiżu PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!