Efektywne zarządzanie czasem okładka

Średnia Ocena:


Efektywne zarządzanie czasem

Przejmij stery – stwórz prawdziwą równowagę między własną pracą i życiem osobistym z pomocą Microsoft® Outlook®. Praktyczny tutorial autorstwa dwóch prawdziwych ekspertów przedstawia sprawdzony system zarządzania czasem pokazując, jak można gospodarować tym najcenniejszym zasobem, dzięki dostosowanym modyfikacjom programu Outlook. Wyostrz własną uwagę, zwalcz przeszkody – i z pełnym przekonaniem kieruj swoim czasem. Zdobądź umiejętności niezbędne do przejęcia kontroli ponad swoim rozkładem dnia Zorganizuj pocztę elektroniczną w systematyczny sposób i utrzymuj porządek w skrzynce odbiorczej Zaplanuj czas dla produktywności – i broń go przed przerywaniem Wykorzystaj filtry programu Outlook do zarządzania zadaniami i projektami Zapewnij czas dla własnej rodziny i rozrywek – wspólnie planuj własne życie zawodowe i prywatne Połącz siłę programu Outlook z Microsoft OneNote®, by rejestrować pomysły i określać cele Opanuj skuteczne techniki zarządzania czasem dzięki przykładom praktycznym

Szczegóły
Tytuł Efektywne zarządzanie czasem
Autor: Holger Woeltje, Seiwert Lothar
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Promise
Rok wydania: 2016
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Efektywne zarządzanie czasem w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Efektywne zarządzanie czasem PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.