Średnia Ocena:
Efekt wirusowy w biznesie
Ludzie nie słuchają reklam, słuchają własnych znajomych…SKĄD SIĘ BIERZE POPULARNOŚĆ?Jeśli sądzisz, że sprawia to reklama, zastanów się jeszcze raz.Ludzie nie słuchają reklam, słuchają własnych znajomych.- Lecz dlaczego o niektórych produktach czy ideach rozmawia się częściej niż o innych?- Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy?- I co sprawia, że pewne treści w internecie zyskują tak olbrzymią popularność?Jonah Berger, adiunkt na Wydziale Marketingu w Wharton School spędził ostatnie kilka lat szukając odpowiedzi na te pytania. Analizował przyczyny, dla których niektóre testy publikowane na łamach dziennika „The New York Times” trafiają na listę artykułów najczęściej przesyłanych mailem, sprawdzał dlaczego niektóre produkty stają się tematem rozmów a także to, w jaki sposób społeczny wpływ kształtuje nasze gusta.W własnej książce pdf Berger ujawnia tajemnice marketingu szeptanego i przekazu społecznego. Odkryj, w jaki sposób z wykorzystaniem sześciu prostych zasad można nadać rozgłos produktom, inicjatywom politycznym, biurowym plotkom czy filmom na portalu YouTube.Książka Potencjał wirusowy zawiera efekty przełomowych badań naukowych i fascynujące historie. Dowiedz się, w jaki sposób luksusowa restauracja zdobyła sława dzięki zwykłej kanapce, dlaczego niektóre kampanie przeciw narkotykom mogą przyczyniać się do wzrostu narkomanii a także dlaczego nad 200 milionów konsumentów obejrzało reklamę z pozoru niezwykle nudnego produktu – blendera.Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego pewne historie przekazywane są z ust do ust, maile przesyłane są dalej, a materiały wideo rozprzestrzeniają się wirusowo, ta książka ebook ci to wyjaśni, a także wskaże jak wykorzystać tę wiedzę do tworzenia zaraźliwych treści. W książce pdf Potencjał wirusowy odnajdziesz konkretne i skuteczne techniki, dzięki którym odpowiednio skonstruowane komunikaty, info i reklamy będą się rozprzestrzeniać.Niezależnie od tego, czy jesteś menedżerem w wielkim przedsiębiorstwie, właścicielem małej firmy starającym się dotrzeć do większej liczby klientów, politykiem przed wyborami, czy pracownikiem służby zdrowia, któremu zależy na rozgłosie dla akcji społecznej, ta książka ebook pokaże ci, jak osiągnąć te cele.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Efekt wirusowy w biznesie |
Autor: | Berger Jonah |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | MT Biznes |
Rok wydania: | 2013 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Efekt wirusowy w biznesie PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!
Recenzje
Staram się unikać reklam: wycisza radio, przerwę reklamową w telewizji przeznaczam na przegląd oferty innych kanałów. W gazetach czytam tylko wybrane pozycje. A jednak zupełnie nieświadomie zarażam się wirusem reklam i równie nieświadomie przenoszę go dalej. I teraz już wiem jak to się dzieje! Książkę przeczytałem w ciągu jednego dnia, chociaż miała być tylko dodatkiem do kawy, na długie letnie popołudnia.