E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online okładka

Średnia Ocena:


E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online

Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i zrobić w balona konkurencję! Poznaj cenne porady praktyka e-biznesu! Trzymasz w rękach najbardziej rozbudowany i kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce. Tutorial nauczy cię, jak używać internetowych narzędzi do efektywnej budowy i wzmocnienia działań twojej firmy czy marki. Dowiesz się, jak praktycznie planować akcje marketingowe online. Poznasz grupę docelową, dobierzesz do jej potrzeb działania promocyjne a także określisz ich wytyczne. Nauczysz się komunikacji w kanałach mobilnych i mediach społecznościowych. Poznasz zarówno popularne, jak i mniej powszechne techniki marketingu interaktywnego. Książka ebook uwzględnia polskie realia i bierze pod uwagę możliwości budżetowe małych i średnich przedsiębiorstw. Zdobądź wiedzę praktyka e-biznesu i wypromuj własny produkt! Dzięki lekturze poradnika: dowiesz się, jak zbudować efektywny i funkcjonalny serwis WWW zwiększysz liczbę klientów dzięki umiejętnemu wykorzystaniu Google AdWords, e-mail marketingu i social media poznasz możliwości SEO, SEM i PPC a także nauczysz się czerpać z nich korzyści osiągniesz lepsze efekty sprzedażowe dzięki performance marketingowi, marketingowi afiliacyjnemu czy wirusowemu - będziesz potrafił zmierzyć skuteczność działań promocyjnych online przy pomocy WebAnalytics czy benchmarkingu Działaj skutecznie! Reklamuj własną firmę w sieci i pomnażaj zyski!

Szczegóły
Tytuł E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online
Autor: Maciorowski Artur
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Edgard
Rok wydania: 2013
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Recenzje

  • Karolina Sygnowska

    Ta ksiazka to e-marketing w pigulce, jest doskonałym przewodnikiem ulatwiajacym dzialania promocyjne w sieci. Gratuluje autorowi profesjonalizmu i znajomosci branzy.

  • Ninaj

    Coraz częściej autorzy ebooków o biznesie, ekonomii zauważają siłę internetu i ego wpływ na biznes. Własciwie duża element firm przeniosło się do sieci. Żeby poradzić sobie w tej pajęczynie kluczowe są właśnie takie książki, które są swego rodzaju przewodnikiem, przynajmniej na początku. Bardzo kluczowa i cenna publikacja.

  • miwuc

    Bardzo przydatny poradnik, napisany jasnym językiem, pełen praktycznych przykładów. Żadnych zbędnych teorii, tylko same marketingowe "mięcho". Od razu wiadomo, że spisane przez praktyka z doświadczeniem. Polecam.

  • marzena_p

    Twórca jest prawdziwym specjalistą, co widać w treści książki. Znalazłam w niej przejrzystą, konkretną i merytoryczną treść; ilustracje ułatwiające przyswajanie informacji, dużo przykładów, jak wcielać teorię w e-marketingowe życie. Zalecam każdemu, kto chce wiedzieć, jak prowadzić promocję online!