Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i zrobić w balona konkurencję! Poznaj cenne porady praktyka e-biznesu! Trzymasz w rękach najbardziej rozbudowany i kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce. Tutorial nauczy cię, jak używać internetowych narzędzi do efektywnej budowy i wzmocnienia działań twojej firmy czy marki. Dowiesz się, jak praktycznie planować akcje marketingowe online. Poznasz grupę docelową, dobierzesz do jej potrzeb działania promocyjne a także określisz ich wytyczne. Nauczysz się komunikacji w kanałach mobilnych i mediach społecznościowych. Poznasz zarówno popularne, jak i mniej powszechne techniki marketingu interaktywnego. Książka ebook uwzględnia polskie realia i bierze pod uwagę możliwości budżetowe małych i średnich przedsiębiorstw. Zdobądź wiedzę praktyka e-biznesu i wypromuj własny produkt! Dzięki lekturze poradnika: dowiesz się, jak zbudować efektywny i funkcjonalny serwis WWW zwiększysz liczbę klientów dzięki umiejętnemu wykorzystaniu Google AdWords, e-mail marketingu i social media poznasz możliwości SEO, SEM i PPC a także nauczysz się czerpać z nich korzyści osiągniesz lepsze efekty sprzedażowe dzięki performance marketingowi, marketingowi afiliacyjnemu czy wirusowemu - będziesz potrafił zmierzyć skuteczność działań promocyjnych online przy pomocy WebAnalytics czy benchmarkingu Działaj skutecznie! Reklamuj własną firmę w sieci i pomnażaj zyski!
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online |
Autor: | Maciorowski Artur |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Edgard |
Rok wydania: | 2013 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.
Recenzje
Ta ksiazka to e-marketing w pigulce, jest doskonałym przewodnikiem ulatwiajacym dzialania promocyjne w sieci. Gratuluje autorowi profesjonalizmu i znajomosci branzy.
Coraz częściej autorzy ebooków o biznesie, ekonomii zauważają siłę internetu i ego wpływ na biznes. Własciwie duża element firm przeniosło się do sieci. Żeby poradzić sobie w tej pajęczynie kluczowe są właśnie takie książki, które są swego rodzaju przewodnikiem, przynajmniej na początku. Bardzo kluczowa i cenna publikacja.
Bardzo przydatny poradnik, napisany jasnym językiem, pełen praktycznych przykładów. Żadnych zbędnych teorii, tylko same marketingowe "mięcho". Od razu wiadomo, że spisane przez praktyka z doświadczeniem. Polecam.
Twórca jest prawdziwym specjalistą, co widać w treści książki. Znalazłam w niej przejrzystą, konkretną i merytoryczną treść; ilustracje ułatwiające przyswajanie informacji, dużo przykładów, jak wcielać teorię w e-marketingowe życie. Zalecam każdemu, kto chce wiedzieć, jak prowadzić promocję online!