Średnia Ocena:
E-marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej
E-marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej stale pozostaje świeżym obszarem badawczym. Tematyka książki koncentruje się wokół e-marketingu przedsiębiorstw w serwisach społecznościowych a także w wirtualnych światach. Wybór obydwu środowisk, jako przedmiotu analizy, wynika z paru przesłanek. Pierwsza, to wciąż rosnąca na globalnym rynku liczba użytkowników obydwu środowisk. Społeczny Internet otwiera dla przedsiębiorstw nowe szanse budowy dialogu z nabywcami, wzmocnienia wizerunku marki, pobudzenia sprzedaży. Jednak większość przedsiębiorstw nie wykorzystuje w pełni potencjału marketingowego serwisów społecznościowych i wirtualnych światów.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | E-marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej |
Autor: | Świerczyńska-Kaczor Urszula |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Difin |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
E-marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!