E-marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej okładka

Średnia Ocena:


E-marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej

E-marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej stale pozostaje świeżym obszarem badawczym. Tematyka książki koncentruje się wokół e-marketingu przedsiębiorstw w serwisach społecznościowych a także w wirtualnych światach. Wybór obydwu środowisk, jako przedmiotu analizy, wynika z paru przesłanek. Pierwsza, to wciąż rosnąca na globalnym rynku liczba użytkowników obydwu środowisk. Społeczny Internet otwiera dla przedsiębiorstw nowe szanse budowy dialogu z nabywcami, wzmocnienia wizerunku marki, pobudzenia sprzedaży. Jednak większość przedsiębiorstw nie wykorzystuje w pełni potencjału marketingowego serwisów społecznościowych i wirtualnych światów.

Szczegóły
Tytuł E-marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej
Autor: Świerczyńska-Kaczor Urszula
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Difin
Rok wydania:
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki E-marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

E-marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.