Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
E-marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej stale pozostaje świeżym obszarem badawczym. Tematyka książki koncentruje się wokół e-marketingu przedsiębiorstw w serwisach społecznościowych a także w wirtualnych światach. Wybór obydwu środowisk, jako przedmiotu analizy, wynika z paru przesłanek. Pierwsza, to wciąż rosnąca na globalnym rynku liczba użytkowników obydwu środowisk. Społeczny Internet otwiera dla przedsiębiorstw nowe szanse budowy dialogu z nabywcami, wzmocnienia wizerunku marki, pobudzenia sprzedaży. Jednak większość przedsiębiorstw nie wykorzystuje w pełni potencjału marketingowego serwisów społecznościowych i wirtualnych światów.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | E-marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej |
Autor: | Świerczyńska-Kaczor Urszula |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Difin |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.