Średnia Ocena:
E-marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw
Książka ebook pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w nim krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać by poprawnie przygotować kampanie marketingową przedsiębiorstwa w Internecie. Każdy etap procedury został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami. W książce pdf znajdziesz odpowiedzi na następujące pytania:Co rozumiesz pod pojęciem marketing i jaka jest różnica między jego formą tradycyjną a internetową?Co to jest marketing internetowy?Jak poprawnie przygotować stronę WWW przedsiębiorstwa a także jak ją rozwijać by przynosiła korzyści przedsiębiorcy?Jak zoptymalizować własny biznes w Internecie w interakcji z użytkownikami i wyszukiwarkami?Jak dokonywać eksploracji kolejnych elementów, które są niezbędne podczas optymalizacji strony internetowej a także podczas interakcji z potencjalnym klientem?Jakich narzędzi internetowych używać by prowadzić skuteczną kampanię marketingową w sieci?
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | E-marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw |
Autor: | Cendrowska Barbara, Sokół Aneta, Żylińska Pola |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | CeDeWu Sp. z o.o. |
Rok wydania: | 2014 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
E-marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!