Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Książka ebook "E-marketing" to pozycja, która przybliża czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w Internecie. Marketing internetowy to dzisiaj jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, nierzadko stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka ebook pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, a którym chcą, lubią i zamierzają działać w przyszłości.Z nowego wydania czytelnik dowie się: jak mierzyć siłę i potencjał marki, jak powinna być zbudowana platforma e-commerce, dlaczego Content is Th King, czym jest marketing 3.0, dokąd zmierzają socjal media, dlaczego less is more, jak zadbać o klienta w sieci, jak wykorzystując omnichannel dotrzeć do klienta ze spójnym przekazem, o jakich wymogach formalnoprawnych pamiętać, w jaki sposób skorzystać z fenomenu Biga data i automatyzować marketing, jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową, jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy |
Autor: | Królewski Jarosław, Sala Paweł |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wydania: | 2016 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.
Recenzje
To nowe wydanie książki „E-marketing”, wzbogacone o jeszcze większą wiedzę z zakresu e-marketingu i zestaw doświadczeń ludzi, którzy na co dzień pracują w świecie internetu. Jak podkreśla Jarosław Królewski i Paweł Sala, autorzy poszczególnych epizodów nie są zawodowymi publicystami, jednak muszę przyznać, że książka ebook napisana jest lekko, zrozumiale i profesjonalnie. Widocznie praca w internecie wymaga dobrego warsztatu pisarskiego, ponieważ każda element „E-marketingu” ma w sobie nie tylko sporą dawkę wiedzy, lecz również jest po prostu zgrabnie zbudowana.Social media, copywritng, marketing mobilny, monitoring internetu, obsługa klienta w sieci – to tylko kilka tematów zgłębianych w tej pozycjiCo znajdziecie w tej książce? Poruszana tematyka jest z jednej strony bardzo szeroka, lecz również nie jest to wiedza ogólna. „E-marketing” podzielony jest na cztery części, każda dotyczy innego etapu w biznesie, a więc np. zaczynamy od „Podstawy – solidny Backgroud”, a kończymy na – „Niezbędnik nowoczesnego marketera”. Co ważne, autorzy książki nie są laikami – to ludzie znający branżę od podszewki, mogący pochwalić się bogatym doświadczeniem, co również widać na podstawie pokazywanych przez nich treści. Oni wszyscy są praktykami – od takich ludzi najbardziej lubię się uczyć. Na pewno więc kojarzycie Pawła Tkaczyka, który opowiada ogólnie o marce samej w sobie, Dominika Kaznowskiego – piszącego o social mediach i społecznym wymiarze internetu, Barbarę Stawarz, specjalistkę od content marketingu, Jarosława Roszkowskiego, który objaśnia czym jest monitoring internetu i dlaczego warto go wykorzystać – a także dużo innych nazwisk, aktywnie działających w branży marketingu internetowego. W tej pozycji poznacie nie tylko teorię, lecz również dużo realnych case study, niektóre pojęcia wyjaśniane są na podstawie przykładów, dlatego nawet laik może z tej książki wynieść bardzo dużo wiedzy. Bardzo interesujący jest epizod ukazujący rynek internetowy w Polsce i na świecie – Tomasz Surmacz pokazuje dużo interesujących danych na temat czasu spędzonego w internecie, akcji podejmowanych w sieci przez użytkowników czy informacji dotyczących światowego rynku reklamy internetowej.Studencie, to książka ebook dla Ciebie!Przyznam się, że moja praca magisterka bez „E-marketingu” byłaby bardzo uboga. Niesamowicie dużo wyciągnęłam z tej książki – z jednej strony porusza tematykę współczesną, podawane są przykłady firm i case study, lecz autorzy poszczególnych epizodów nie zapomnieli o nierzadko istotnej części teoretycznej. Dużo pozycji na temat marketingu internetowego od razu przechodzi do rzeczy i pomija objaśnianie prostych pojęć, jednak jak wiemy w pracy dyplomowej należy podać nawet najbardziej banalne definicje – dlatego jestem bardzo wdzięczna, ze w momencie pisania magisterki trafiła do mnie właśnie ta książka.Number One wśród ebooków o marketingu internetowym„E-marketing” zalecam wszystkim zainteresowanym marketingiem internetowym, tym, którzy zastanawiają się, czy własny biznes przenieść do sieci a także wszystkim laikom, którzy chcą w jakiś sposób zacząć własną przygodę z e-marketingiem. Jak już wcześniej wspomniałam – każdy student, którego kierunek związany jest z marketingiem, powinien traktować tę książkę jako pewnego rodzaju „biblię”. „E-marketing” zawiera w sobie ogrom wiedzy, dużo interesujących i inspirujących przykładów, umożliwia zapoznanie się z branżą – nawet na podstawie nazwisk poszczególnych autorów. To jak na razie najlepsza pozycja dotycząca e-marketingu, którą dotychczas czytałam.http://recenzentkaksiazek.blog.pl/2016/08/22/e-marketing-wspolczesne-trendy-pod-red-j-krolewski-p-sala-must-have-dla-kazdego-marketingowca/
Dużo dziedzin naszego życia przenosi się do Internetu. W sieci kupujemy, czytamy najwieższe newsy ze świata i z branży showbiznesu. Dzięki powszechnemu dostępowi do Internetu możemy mieć dosłownie świat na wyciągnięcie ręki. Również, a może przede wszystkim marketing zmienia się tak, by dostosować się do świeżych realiów. Jeżeli zaczynacie własną przygodę z szeroko rozumianym marketingiem internetowym, prowadzicie fanpage, bloga albo profil na Instagramie, planujecie otworzyć sklepik internetowy albo po prostu interesujecie się zagadnieniami związanymi z dziedziną, jaką jest e-marketing, to najwieższa oferta Wydawnictwa PWN pomoże Wam zrozumieć podstawowe kwestie z nim związane.E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy to swego rodzaju encyklopedia – kompendium wiedzy dotyczącej paru gałęzi e-marketingu. Jest to praca zbiorowa, w której omawiane są pomiędzy innymi takie kwestie jak budowanie marki i zaufania do niej, automatyzacja marketingu, promocja treści, content marketing i dużo innych. Każdy z epizodów został przygotowany przez specjalistę z danej dzieciny – pracę przygotowały osoby związane na co dzień ze słynnymi markami marketingowymi, platformami telewizyjnymi, portalami internetowymi i uczelniami wyższymi.E-marketing… to publikacja zajmująca się wieloma kwestiami, jak sam tytuł mówi, jest to pakiet startowy. Jest to, więc doskonała oferta dla osób, które dopiero zaczynają „romans” z marketingiem internetowym. Poszukują podstawowych informacji. Chcą dowiedzieć się na co zwrócić uwagę przygotowując treści na strony internetowe i jak je promować. Interesujący jest epizod mówiący o tym, w jaki sposób można sprawdzić rodzaj ruchu na stronie. Dodatkowo autorzy omawiają podstawowe narzędzia, które ułatwiają działania marketingowe w sieci.Osoby, które już dłużej „siedzą” w temacie powinny raczej sięgnąć po bardziej szczegółowe publikacje. Wiem, że Wydawnictwo PWN już udostępniło książkę o content marketingu, a jeszcze w tym roku będą wydane książki o automatyzacji marketingu a także o Google Adwords i Analytics, czyli podstawowych narzędziach, które wspomagają promocję stron internetowych. Z drugiej strony, jest to taka mini encyklopedia, w której dynamicznie można wyszukać konkretne tematy i jedna albo dwie publikacje tego typu zawsze warto mieć pod ręką, tym bardziej że na końcu znajduje się bogata bibliografia, dzięki której odnajdziemy bardziej szczegółowe pozycje z dziedzin, które nas bardziej zainteresują.Mnie osobiście najbardziej zainteresował epizod o analizie ruchu na stronach – jak go sprawdzić i jakich narzędzi do tego użyć.Dużym atutem książki jest ładne i przejrzyste wydanie – całość jest przygotowana w taki sposób, że bardzo prosto znaleźć najistotniejsze informacje.Na koniec chciałam jeszcze Wam powiedzieć, że tantiemy z tej książki przekazywane są na cele charytatywne.http://www.czytajac.pl/2016/06/e-marketing-wspolczesne-trendy-pakiet-startowy/
http://secret-books.blogspot.com/2016/06/co-wiesz-o-mediach-e-marketing.htmlKiedy, mówiąc potocznie, siedzi się w mediach internetowych, nieźle byłoby mieć o nich chociaż jasno- zgniło- zielone pojęcie. Jeżeli, prócz siedzenia, chce się w tychże mediach prężnie działać, należy stopniowo poszerzać własną wiedzę na ich temat. A media w tych czasach zmieniają się niezwykle szybko.Tomiszcze E-marketing zawiera teksty spisane przez osoby od wielu lat pracujące w mediach internetowych, e-biznesie, start-upach czy w branży technologicznej. Książka ebook podzielona jest na części, do których możemy zajrzeć w razie potrzeby. Element pierwsza to podstawy - solidny background, w którym znalazły się podstawowe info o budowaniu marki, reklamie, konkurencji i szukaniu odpowiedzi na pytanie, co właściwe chcę tą własną marką wprowadzić a także jak wygląda w Polsce aspekt używania Internetu, by umieć sprawdzić, czy trafimy do wybranego grona odbiorców. Element druga to składowe sukcesu - tym razem parę słów o tworzeniu aplikacji mobilnych i marketingu mobilnym, skuteczności kodów QR, muzyki, gier reklamowych, e-commerce i marketingu e-mailowym wraz z dokładnymi poradami, jak najlepiej tworzyć newsletter, by zachęcać, a nie zniechęcać. Tam też więcej na temat pracy copywritera a także pokolenia C, do którego należy pewnie większość z Was. Dla wielbicieli cyferek i empirycznych dowodów skuteczności mediów poświęcona została element trzecia - jak to policzyć. W niej dokładne dane na temat badań rynku i monitoringu mediów społecznościowych. Element czwarta natomiast jest niezbędnikiem nowoczesnego marketera - czyli podstawy dla tych, którzy ze swym produktem chcą docierać do klientów przez kable Internetu. Tam również wskazówki, w jakie technologie warto zainwestować, jak wygląda obsługa klienta przez internet a także jak zarządzać projektami i współpracować z zespołem.W tej, niemal, encyklopedii nie znajduje się jedynie sucha teoria, którą możecie bez problemu wygooglać. Na kolejnych kartach zebrano info z wielu źródeł i przeanalizowano badania, a autorzy poszczególnych epizodów dzielą się z nami własnymi doświadczeniami. Osoba zielona w temacie mediów chyba kompletnie nie odnajdzie się w tej lekturze, jednak jest to pozycja obowiązkowa dla tych, którzy w kierunku mediów, zarządzania nimi czy tworzenia od zera idą prężnym i zdecydowanym krokiem.Zaznaczam także, że to profesjonalna pozycja, pisana niemalże naukowym językiem. Jeżeli pragniesz tylko wiedzieć, jak założyć fajnego blogaska, to kompendium wiedzy odpowie Ci na to zapytanie pośrednio, a większości z informacji i tak nie zrozumiesz albo uznasz za nieistotne. Jeżeli natomiast zajmujesz się albo pragniesz zajmować się mediami społecznościowym zawodowo, tworzyć serwisy na miarę najpopularniejszych stron internetowych i zarabiać na swoim hobby, to ten zestaw wiadomości jest jak najbardziej dla Ciebie. I zalecam mieć to wszystko w małym paluszku.http://secret-books.blogspot.com/2016/06/co-wiesz-o-mediach-e-marketing.html