E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda okładka

Średnia Ocena:


E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda

Wszystko, co powinieneś wiedzieć o nowoczesnym e-mail marketingu Wokół e-mail marketingu narosło tak dużo mitów, że wypaczyły one jego poprawny obraz. Z czego to wynika? Po pierwsze, nie wszystkim zależy, żeby e-mail marketing był uznawany za skuteczny. Po drugie, niemal cała wiedza o nim pochodzi niemalże wyłącznie od dostawców narzędzi, a nie od praktyków. Po trzecie, nie każdy wie, jak prowadzić e-mail marketing, a wręcz mało kto wie, jak robić to dobrze. Pomimo to 80% marketerów deklaruje, że nie ma sobie równych, jeśli chodzi o pozyskiwanie i utrzymanie zainteresowania klientów. Poza tym kontaktowanie się z odbiorcami poprzez pocztę elektroniczną stosunkowo niewiele kosztuje, w dodatku - raczej wymaga pracy niż pieniędzy. Wreszcie: wraz z urynkowieniem koncepcji marketing automation e-mail marketing stał się narzędziem wyrafinowanym, które może pracować dla Ciebie nawet wtedy, gdy śpisz, w przenośni i dosłownie (choć nie jest to tak proste, jak mówią o tym dostawcy narzędzi). Jednak ta książka ebook to nie jedynie próba zmierzenia się z mitami o e-mail marketingu, lecz także - a może raczej przede wszystkim - kompendium wiedzy na ten temat. Jeśli tylko pragniesz i dysponujesz odpowiednimi zasobami, za sprawą e-mail marketingu przeniesiesz newslettery (i nie tylko) w własnej firmie na wyższy poziom. W kolejnych rozdziałach poprowadzimy Cię za rękę i pokażemy, jak efektywnie wykorzystać e-mail marketing do celów sprzedażowych, edukacyjnych, informacyjnych czy umacniania lojalności klientów.

Szczegóły
Tytuł E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda
Autor: Dąbrowski Artur, Kłodawski Filip
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Onepress
Rok wydania: 2018
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.