E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań okładka

Średnia Ocena:


E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań

Kraje Europy rozwijają się w różnorakim tempie, stopniu i zakresie, w zależności od czynników ekonomicznych, demograficznych, społecznych, kulturowych czy stopnia zaawansowania technologicznego. Innowacyjność gospodarki ma coraz większe znaczenie dla rozwoju danego państwa, bo przekłada się na konkurencyjność podmiotów rynkowych i zwyczaje konsumentów. Jednym z przejawów tej innowacyjności jest wirtualizacja życia społeczno-gospodarczego, o określonych skutkach dla handlu międzynarodowego. Książka ebook uzupełnia wiedzę w zakresie zachowań e-konsumentów w Europie. Autorzy skupiają się przede wszystkim na identyfikacji i porównaniu zachowań nabywczych e-klientów w wybranych państwach (we Francji i Włoszech, w Polsce, Portugalii, Rumunii i na Słowacji). Zawarto w niej także informacje, które mogą pomóc w podejmowaniu decyzji przedsiębiorstwom prowadzącym działalność w Internecie i kierującym ofertę do e-konsumentów na obszarze naszego kontynentu. "Książka stanowi swoiste kompendium wiedzy na temat zachowań e-konsumentów w Europie, pozwala zidentyfikować ich profil demograficzno-psychograficzny a także wskazać, jak zachowują się dokonując zakupów w Internecie. To powoduje, że jest ona rzetelnym źródłem wiedzy w zakresie zachowań nabywczych młodych e-konsumentów a przez to może stanowić inspirację dla pracowników naukowych czy studentów prowadzących badania o takiej albo zbliżonej tematyce." prof. US dr hab. Edyta Rudawska, Uniwersytet Szczeciński (fragment recenzji książki) "Analizy dokonane przez twórców pozwalają czytelnikowi zaktualizować własną wiedzę na temat świeżych wyzwań i możliwości, jakie stwarzają globalizacja i technologie internetowe. Styl pisania i struktura książki - mimo iż mamy do czynienia z pracą naukową - są przyjazne czytelnikowi. Książkę czyta się przyjemnie. Jest ona zarówno podręcznikiem, jak i "przewodnikiem" po zagadnieniach marketingu międzynarodowego i międzynarodowych badań rynku. Gorąco polecam." doc. Ing. Pavol Kita, PhD, Ekonomická univerzita v Bratislave (fragment recenzji książki)

Szczegóły
Tytuł E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań
Autor: Jaciow Magdalena, Stolecka-Makowska Agata, Wolny Robert
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Onepress
Rok wydania: 2013
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.