Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Sprzedaż internetowa, prowadzona zarówno przez e-sklepy, jak i serwisy aukcyjne, od dawna odgrywa znaczącą rolę w biznesie. Większość z nas korzysta z możliwości skontaktowania się poprzez sieć, by przedstawić własną ofertę albo znaleźć coś dla siebie. Zanim jednak rozkręcisz albo rozwiniesz swój e-biznes, przeczytaj, jak to się robi. Po co powtarzać błędy poprzedników? Prawdopodobnie nie pragniesz zostać na lodzie? Poznaj porady doświadczonego eksperta i przedsiębiorcy, zawarte w drugim, uaktualnionym wydaniu bestsellerowej książki E-biznes. Tutorial praktyka.W tej publikacji odnajdziesz opisy działań, których nie możesz zaniedbać podczas zakładania i prowadzenia e-biznesu. Maciej Dutko podsunie Ci pomysły na opracowanie ciekawych ofert sprzedażowych, obłaskawienie klienta, sprawdzenie, jak naprawdę funkcjonuje i z czym kojarzy się Twój serwis. Przedstawi plusy i wady telepracy, a później opowie co nieco o e-marketingu a także o prawnych aspektach działania w sieci. W zwięzły sposób scharakteryzuje także kardynalne e-błędy, e-mity, genialne e-pomysły i największe e-niewypały biznesowe. Przemyśl to i ruszaj do dzieła!
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | E-biznes. Poradnik praktyka |
Autor: | Dutko Maciej |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Helion |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.
Recenzje
Dawno, dawno temu ludzie chcący się wzbogacić musieli podróżować od miasta do miasta, by sprzedać własne towary. Brak konkurencji sprzyjał sprzedaży towarów, które kupowano nawet od gburów i oszustów. Dzisiaj sprzedawcy podróżują wirtualnie: muszą być na wyciągnięcie ręki klienta a także pracować ponad konkurencyjnością. To wiąże się ze stworzeniem rzetelnego biznesu z wizerunkiem życzliwego sprzedawcy, który zawsze chętnie pomoże zainteresowanemu produktem. Internet daje duże możliwości. Kupować można o każdej porze dnia i nocy, a ideałem obsługi klienta jest natychmiastowa odpowiedź wzbudzająca sympatię pytającego i jego chęć kupienia towaru. Po wpłaceniu pieniędzy przez kupującego i dostarczeniu towaru transakcja się kończy. Może być inaczej.Co zrobić, aby ludzie odwiedzali nasze strony? Jak przyciągnąć klientów? W jaki sposób rozmawiać ze zainteresowanymi? Jak tworzyć wizerunek firmy? Jak zyskać nieustannych odbiorców? – na te zapytania odpowiada Maciej Dutko w książce pdf „E-biznes. Tutorial praktyka”. Muszę szczerze przyznać, że dawno nie czytałam tak idealnie napisanej książki o e-biznesie. Twórca podaje konkretne przykłady, bardzo nieźle definiuje problemy, wskazuje luki, wady, podaje przykłady bardzo niezłych rozwiązań. W całej jego pracy widać solidny warsztat badacza, który dąży do perfekcji. To sprawia, że z jego książki nie tylko dowiemy się o możliwościach, jakie daje nam Internet, lecz też nauczy nas prowadzenia obserwacji swojej firmy a także kształtowania wyglądu strony i pojawiających się na niej treści, które nie tylko przyciągną odwiedzających, lecz sprawią, że oni będą odwiedzać je częściej. Całość omówiona żywym, prostym językiem, dzięki czemu czytelnik nawet nie zauważy, kiedy skończy książkę. Podanie konkretnych negatywnych przykładów pozwoli odbiorcy znaleźć błędy we swóim e-biznesie, a nawet blogu.„E-biznes. Tutorial praktyka” Macieja Dutko zalecam wszystkim, którzy chcą w Internecie przyciągnąć do siebie odbiorców i ich utrzymać. Jest to idealny zestaw rad dla początkujących. U mnie książka ebook ma duży plus za "nieamerykański" styl pisania (książka nie jest przegadana). Na minimalnej ilości stron dowiadujemy się konkretów.