Średnia Ocena:
Dynamika transgresji twórczych. Studia przypadków pedagogów
"Przedmiotem refleksji teoretycznej a także badań empirycznych w pokazywanej pracy jest kategoria twórczych transgresji. Słowo „transgresja”, wprowadzone do psychologii przez Józefa Kozieleckiego (1987), odnosi się do takich działań, których nadrzędnym celem jest przekraczanie granic możliwości człowieka, istniejących zarówno w świadomości wewnętrznej, jak i w otaczającej rzeczywistości. Określenie transgresji jako twórczych zawęża obszar tych badań do czynności konstruktywnych, stanowiących źródło rozwoju osobistego, zawodowego a także działań świeżych i cennych w ujęciu społecznym." Ze Wstępu "Przedstawiony w pracy projekt badań jakościowych jest wyjątkowo wartościowy i oryginalny. Istnieje potrzeba podejmowania tego typu eksploracji ze względu na znaczenie tej problematyki dla rozwoju człowieka i planowania możliwych form jego wsparcia w procesach edukacyjnych, a także niedosyt analiz tego typu w polskiej literaturze naukowej." Z recenzji prof. dr hab. Agaty Cudowskiej
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Dynamika transgresji twórczych. Studia przypadków pedagogów |
Autor: | Chmielińska Aleksandra |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
Rok wydania: | 2017 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Dynamika transgresji twórczych. Studia przypadków pedagogów PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!