Drucker o marketingu okładka

Średnia Ocena:


Drucker o marketingu

Pierwsze przekrojowe spojrzenie na filozofię marketingu Petera Druckera,  jednego z najbardziej wpływowych myślicieli w historii współczesnego biznesu. Wskazuje jego najważniejsze pomysły na marketing wraz z praktycznymi radami jak osiągnąć cele marketingowe w dzisiejszym biznesie. Drucker chciał żebyśmy postrzegali marketing jako coś więcej niż tylko kolejną z tuzina funkcji biznesu. Chciał, żebyśmy postrzegali marketing jako nadrzędną filozofię biznesu, która kieruje całościowym wysiłkiem firmy, by chwytać najlepsze okazje. Tak marketing uprawiają najbardziej skuteczne firmy, a marketing jest ich siłą napędową. Zdobywanie, utrzymywanie a także rozwijanie bazy klientów poprzez budowanie, komunikację a także dostarczanie wartości to nadrzędna misja. Peter Drucker o tym wiedział, a Bill Cohen zawarł to wszystko w niniejszej książce.

Szczegóły
Tytuł Drucker o marketingu
Autor: Cohen Wiliam A.
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Słowa i Myśli
Rok wydania: 2014
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Drucker o marketingu w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Drucker o marketingu PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.