Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Pierwsze przekrojowe spojrzenie na filozofię marketingu Petera Druckera, jednego z najbardziej wpływowych myślicieli w historii współczesnego biznesu. Wskazuje jego najważniejsze pomysły na marketing wraz z praktycznymi radami jak osiągnąć cele marketingowe w dzisiejszym biznesie. Drucker chciał żebyśmy postrzegali marketing jako coś więcej niż tylko kolejną z tuzina funkcji biznesu. Chciał, żebyśmy postrzegali marketing jako nadrzędną filozofię biznesu, która kieruje całościowym wysiłkiem firmy, by chwytać najlepsze okazje. Tak marketing uprawiają najbardziej skuteczne firmy, a marketing jest ich siłą napędową. Zdobywanie, utrzymywanie a także rozwijanie bazy klientów poprzez budowanie, komunikację a także dostarczanie wartości to nadrzędna misja. Peter Drucker o tym wiedział, a Bill Cohen zawarł to wszystko w niniejszej książce.
| Szczegóły | |
|---|---|
| Tytuł | Drucker o marketingu |
| Autor: | Cohen Wiliam A. |
| Rozszerzenie: | brak |
| Język wydania: | polski |
| Ilość stron: | |
| Wydawnictwo: | Wydawnictwo Słowa i Myśli |
| Rok wydania: | 2014 |
| Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
|---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.