Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Monografia opisuje popularną i wyjątkowo wpływową w dziedzinie PR teorię doskonałego public relations Jamesa Gruniga. Twórca stawia sobie trzy główne cele: eksploracyjne – służące poznaniu, opisowi i zrozumieniu zjawisk zachodzących w teorii public relations eksplikacyjne – a więc wyjaśniające główne wątki w debatach wokół teorii doskonałego public relations oraz prognostyczne – czyli stanowiące próbę odpowiedzi na zapytanie o przyszłe kierunki rozwoju teorii doskonałego public relations. Choć twórca szczegółowo omawia i analizuje teorię doskonałego public relations, to książka ebook odnosi się do public relations w szerszym ujęciu, bo dr Jacek Barlik opisuje także najistotniejsze wyzwania, najbardziej ważne kłopoty i najciekawsze kontrowersje a także debaty wokół i w samej dyscyplinie public relations. Pierwsza element książki omawia paradygmat dyscypliny, porządkując dużo jej aspektów, w tym interdyscyplinarność i specyfikę public relations, a ponadto przystępnie i przejrzyście wskazuje na zawiłości i spory wokół PR. Kolejne epizody w syntetyczny sposób prezentują historię tworzenia się dyscypliny public relations a także krytykę dotyczącą jej istoty, metodologii i przydatności. Wiele miejsca w książce pdf zajmuje prezentacja krytycznego podejścia w PR do teorii Jamesa Gruniga. W końcowej części książki twórca przedstawia własne rozważania o ewolucji teorii doskonałego public relations, formułując postulaty, które muszą być spełnione, żeby jej zasięg nie ograniczał się do branży public relations, ale rozszerzył się na inne obszary zarządzania – na poziomie praktycznego działania, szkolnictwa wyższego i prowadzonych badań naukowych. Dzięki doświadczeniu autora jako menedżera, konsultanta i doradcy w dziedzinie public relations a także wykładowcy akademickiego książka ebook przedstawia szerokie spektrum praktycznego i teoretycznego spojrzenia na PR w jego współczesnym wydaniu. Z książki skorzystają zarówno specjaliści z branży PR, jak i studenci tej dziedziny a także eksperci z zakresu komunikacji społecznej.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Doskonałe Public Relations |
Autor: | Barlik Jacek |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | MT Biznes |
Rok wydania: | 2020 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.