Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii marketingowej okładka

Średnia Ocena:


Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii marketingowej

Wykorzystaj potencjał własnej firmy i twórz lepszą przyszłość! Czy Ty i Twoi pracownicy możecie stać się superbohaterami? Tak! Dzięki strategii CSR (Corporate Social Responsibility) to możliwe! W książce pdf „Dobroczynność jako fragment nowoczesnej strategii marketingowej” odnajdziesz innowacyjne metody na to, by współpraca z organizacjami pozarządowymi przyniosła Twojej firmie wymierne korzyści – zarówno społeczne, jak i biznesowe. Poznasz sprawdzone sposoby angażowania pracowników w działania charytatywne, budowania silnej kultury organizacyjnej a także tworzenia kampanii wzmacniających wizerunek marki. Ten tutorial to nie tylko przewodnik po CSR – to także klucz do budowania firm, które realnie wpływają na otoczenie.

Szczegóły
Tytuł Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii marketingowej
Autor: Katarzyna Konefał
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Novae Res
Rok wydania: 2025
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii marketingowej w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii marketingowej PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.