Dlaczego Zalando? Techniki sprzedaży, które zmieniły zachowanie konsumentów okładka

Średnia Ocena:


Dlaczego Zalando? Techniki sprzedaży, które zmieniły zachowanie konsumentów

Sklepik internetowy, który całkowicie przemienił zachowanie konsumenta.Co kryje się za spektakularnym sukcesem Zalando?Hagen Seidel przeprowadził szereg wywiadów z naukowcami, menedżerami uznanych firm odzieżowych a także ekspertami modowymi, szukając odpowiedzi na pytanie: Jak w ciągu jednego roku Zalando uzyskało obrót na poziomie pół miliarda euro?  Książka ebook przedstawia fachowo przygotowaną analizę kulis powstania i funkcjonowania Zalando.

Szczegóły
Tytuł Dlaczego Zalando? Techniki sprzedaży, które zmieniły zachowanie konsumentów
Autor: Seidel Hagen
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Ole
Rok wydania:
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Dlaczego Zalando? Techniki sprzedaży, które zmieniły zachowanie konsumentów w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Dlaczego Zalando? Techniki sprzedaży, które zmieniły zachowanie konsumentów PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Recenzje

  • Damian Gondek

    Pomocna dla każdego chętnego przy założeniu ebiznesu

  • OleczkaPR

    Zalando to faktycznie przykład spektakularnego sukcesu. Książkę tę przeczytałam z zainteresowaniem, sama byłam bowiem zaintrygowana gdzie kryje się tajemnica popularności tego znanego już sklepu internetowego. Książka ebook przedstawia interesujące i dające do myślenia zasady funkcjonowania nowoczesnego marketingu. Zalecam wszystkim.