Średnia Ocena:
Digital business i e-commerce management. Strategia, realizacja, praktyka
Kompleksowe wprowadzenie do teorii i praktyki e-biznesu. Książka prezentuje jakie strategie i działania są potrzebne do rozwoju i utrzymania e-biznesu. Autor łączy myślenie akademickie i praktykę zawodową. Książka obejmuje wszystkie aspekty e-biznesu: strategię, marketing, zarządzanie łańcuchem dostaw. - Planowanie i realizacja strategii e-commerce dla wszystkich typów organizacji - Najwieższe narzędzia i techniki marketingowe, wyszukiwarki, treści, social media marketing - Urządzenia mobilne i stacjonarne - Case studies i wywiady pokazujące jak dzięki skutecznej strategii firmy odniosły sukces
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Digital business i e-commerce management. Strategia, realizacja, praktyka |
Autor: | Chaffey Dave |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wydania: | 2016 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Digital business i e-commerce management. Strategia, realizacja, praktyka PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!