Średnia Ocena:
Dictionary of Marketing
This fully revised third edition contains 7,000 entries, each with a part of speech, a note on grammar, an encyclopaedic commentary, and an example sentence to show how the term is used in context. Differences between British and American usage highlighted Phonetic pronunciation given for all entries. Useful supplements provide a SWOT analysis, sample rate card and print-specification form. Quotations from magazines and newspapers give real-world contexts. "The Dictionary of Management" is an invaluable tool for anyone who works in or studies marketing, and for any professional looking to understand the terms crucial to the growth and success of their business.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Dictionary of Marketing |
Autor: | Ivanovic A. |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Bloomsbury Publishing |
Rok wydania: | 2007 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Dictionary of Marketing PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!