Dictionary of Marketing okładka

Średnia Ocena:


Dictionary of Marketing

This fully revised third edition contains 7,000 entries, each with a part of speech, a note on grammar, an encyclopaedic commentary, and an example sentence to show how the term is used in context. Differences between British and American usage highlighted Phonetic pronunciation given for all entries. Useful supplements provide a SWOT analysis, sample rate card and print-specification form. Quotations from magazines and newspapers give real-world contexts. "The Dictionary of Management" is an invaluable tool for anyone who works in or studies marketing, and for any professional looking to understand the terms crucial to the growth and success of their business.

Szczegóły
Tytuł Dictionary of Marketing
Autor: Ivanovic A.
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Bloomsbury Publishing
Rok wydania: 2007
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Dictionary of Marketing w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Dictionary of Marketing PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.