Diagnoza rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym. Karty pracy okładka

Średnia Ocena:


Diagnoza rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym. Karty pracy

Jest to jedna z trzech publikacji, które tworzą komplet materiałów niezbędnych do przeprowadzenia diagnozy rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym. W teczce znajdują się karty pracy przeznaczone dla uczniów a także instrukcja i tabela z punktacją dla przeprowadzającego diagnozę: nauczyciela, terapeuty, oligofrenopedagoga.

Szczegóły
Tytuł Diagnoza rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym. Karty pracy
Autor: Tanajewska Alicja, Naprawa Renata
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Harmonia
Rok wydania:
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Diagnoza rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym. Karty pracy w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Diagnoza rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym. Karty pracy PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Recenzje

  • Alicja Tanajewska

    Wykorzystanie wszystkich trzech publikacji umożliwi efektywne realizowanie i monitorowanie programu a także dokonanie diagnozy rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym.Ocenę wykonujemy:• na początku realizacji IPET;• po rocznej realizacji IPET;• po każdym etapie nauczania;• na koniec wszystkich trzech etapów edukacyjnych.Korzystanie ze wszystkich trzech publikacji umożliwi także ocenę (w skali: wysoki, średni, niski) stopnia opanowania poszczególnych umiejętności przez ucznia z zakresu samodzielności, rozwoju społecznego, rozwoju umysłowego, zdolnościszkolnych i sprawności motorycznej a także zapewni najlepszą ewaluację programu i pozwoli odpowiednio przygotować się do kolejnego etapu nauki.Polecam te trzy publikacje wszystkim nauczycielom pracującym z uczniem z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym.