Czekam na swoją kolej. Przygody Fenka okładka

Średnia Ocena:


Czekam na swoją kolej. Przygody Fenka

Fenek i Maks spędzają czas na placu zabaw. Jest naprawdę wspaniale! Fenek zapomina jednak o zasadach dobrego wychowania, co kończy się bardzo źle... Czy uda mu się naprawić własny błąd?

Szczegóły
Tytuł Czekam na swoją kolej. Przygody Fenka
Autor: Zontek Ewa
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Edukacyjne Sobik
Rok wydania:
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Czekam na swoją kolej. Przygody Fenka w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Czekam na swoją kolej. Przygody Fenka PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Pobierz PDF

Nazwa pliku: Czekanie-na-swoją-kolej_Psycholog.pdf - Rozmiar: 142 kB
Głosy: 0
Pobierz
Nazwa pliku: pr_prof_2015_16.pdf - Rozmiar: 1.74 MB
Głosy: 0
Pobierz

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Czekam na swoją kolej. Przygody Fenka PDF transkrypt - 20 pierwszych stron:

 

Strona 1 LEKCJA TEMAT: Czekanie na swoją kolej! Czas oczekiwania to czas niezorganizowany, który dzieciakom z zaburzeniami ze spektrum autyzmu często sprawia trudność. Jest wiele sytuacji w szkole i poza nią, kiedy dzieci muszą cierpliwie czekać. Dla osób autystycznych takie chwile bywają trudne do zniesienia ze względu na brak zajęcia, wskazówek i ram czasowych. Młodzi ludzie z zaburzeniami potrzebują pomocy, by zapanować nad swoimi reakcjami. Uczniowie z autyzmem często mają problem z czekaniem na coś. Na przykład nie rozumieją, dlaczego trzeba stać w kolejce, skoro wystarczy od razu przesunąć się do przodu. Sztywność ich myślenia czy szczególne zainteresowania mogą oznaczać, że nie będą postrzegać norm społecznych związanych z oczekiwaniem. Aby nauczyć ich tej umiejętności wypróbujmy w domu, w kolejce do lekarza, w sklepie poniższe sugestie. • Jeśli to tylko możliwe, zapewnijcie im jakieś zajęcie w niezorganizowanym czasie. • Poćwiczcie czekanie z różnymi osobami i w różnych sytuacjach. Strona 2 • Jeśli uczeń czeka na swoją kolej podczas gry lub przed wykonaniem ćwiczenia na lekcji, pomocne będą wizualne wskazówki. Użyjcie kart: czerwona karta oznacza „czekaj”, a zielona – „zaczynaj”. Ustawcie uczniów w kolejności alfabetycznej lub innego klucza, tak aby osoba autystyczna mogła dostrzec logikę oraz strukturę sytuacji oczekiwania. • Dialogi wzorowane na komiksach lub historyjki społeczne są pomocne dla uczniów z ASD w rozumieniu przyczyn, dla których trzeba czekać. • Podczas wykonywania zajęć umieśćcie zegar lub stoper w widocznym miejscu i wskażcie kiedy będzie przerwa lub koniec wykonania czynności. źródło: C. Bullock, 100 pomysłów dla nauczycieli…, Harmonia Universalis, Gdańsk 2018