Średnia Ocena:
Ćwiczenia z Zakresu Obsługi Klienta
Zestaw zawiera opisy 37 ćwiczeń i gier a także 10 scenariuszy do odgrywania ról. Ćwiczenia rozwijają umiejętności związane z obsługą klientów, zwłaszcza umiejętności interpersonalne niezbędne do skutecznego komunikowania się. Zadania pomagają też kształtować pozytywne nastawienie do klientów i rozwijać empatię, trenować umiejętność udzielania informacji klientom i sterowania ich oczekiwaniami. Większość ćwiczeń można modyfikować, tak żeby wykorzystać doświadczenie zawodowe konkretnej grupy uczestników. Info na temat ćwiczeń a także formularze są umieszczone na dołączonej do zbioru płycie CD.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Ćwiczenia z Zakresu Obsługi Klienta |
Autor: | Roberts-Phelps Graham |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Oficyna Ekonomiczna |
Rok wydania: | 2003 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Ćwiczenia z Zakresu Obsługi Klienta PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!