Ćwiczenia sprawności komunikacyjnych. Część 2. Jak rozmawiać z ludźmi? okładka

Średnia Ocena:


Ćwiczenia sprawności komunikacyjnych. Część 2. Jak rozmawiać z ludźmi?

"Ćwiczenia sprawności komunikacyjnych" to zbiór pomocy do usprawniania społecznych, sytuacyjnych i pragmatycznych reguł w zachowaniach językowych młodzieży i dorosłych w przypadku: pragnozji (nieafatycznych zaburzeń mowy), zespołu czołowego, niedosłuchu, oligofazji, zaburzeń ze spektrum autyzmu, innych zaburzeń neurorozwojowych. Druga element zawiera materiał językowy i ilustracyjny, który ma służyć rozwijaniu sprawności dialogowych w codziennych sytuacjach komunikacyjnych w zakresie podtrzymywania rozmowy. Zeszyt obejmuje ćwiczenia usprawniające interpretowanie, a także kreowanie zachowań werbalnych i niewerbalnych: prozodycznych, kinetycznych i proksemicznych. "Ćwiczenia sprawności komunikacyjnych" zostały opracowane na paru poziomach, dzięki czemu pozwalają na podnoszenie stopnia trudności wraz z postępami w terapii.

Szczegóły
Tytuł Ćwiczenia sprawności komunikacyjnych. Część 2. Jak rozmawiać z ludźmi?
Autor: Panasiuk Jolanta
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Edukacyjne
Rok wydania: 2017
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Ćwiczenia sprawności komunikacyjnych. Część 2. Jak rozmawiać z ludźmi? w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Ćwiczenia sprawności komunikacyjnych. Część 2. Jak rozmawiać z ludźmi? PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.