Coś za coś. Wszechobecny konflikt pomiędzy jakością a dostępnością okładka

Średnia Ocena:


Coś za coś. Wszechobecny konflikt pomiędzy jakością a dostępnością

Dlaczego niektóre produkty odnoszą sukces, a inne nie? Znalezienie odpowiedzi na to zapytanie uświadomi nam, czemu Hollywood zaczęło nas zasypywać filmami 3-D, gdzie tkwi przyczyna wielkiej porażki firmy Motorola i jaki błąd popełnił Ozzy Osbourne. Poszukiwania odpowiedzi rozpoczyna w miejscu zaskakującym – na planie filmu Avatar.Co jest ważniejsze, żeby odnieść sukces: dostępność czy jakość produktu?Kevin Maney przygląda się wzlotom i upadkom firm takich jak Apple, Kodak, IBM czy Electronic Arts. Dzięki niemu możemy krok po kroku prześledzić decyzje, które doprowadziły do największych sukcesów i klęsk rekinów biznesu. Coś za coś – błyskotliwe spojrzenie na potrzeby konsumentów początku XXI wieku. „Podobnie jak Malcolm Gladwell w Poza schematem i Błysku!, Kevin Maney przedstawia tylko pozornie łatwe idee i dowody na ich poparcie”Reuter

Szczegóły
Tytuł Coś za coś. Wszechobecny konflikt pomiędzy jakością a dostępnością
Autor: Maney Kevin
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Społeczny Instytut Wydawniczy Znak
Rok wydania: 2011
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Coś za coś. Wszechobecny konflikt pomiędzy jakością a dostępnością w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Coś za coś. Wszechobecny konflikt pomiędzy jakością a dostępnością PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.