Copywriting internetowy okładka

Średnia Ocena:


Copywriting internetowy

"Jak tworzyć teksty, które mają niezwykłą moc skłaniania do zakupu? Teksty, które przekonają klienta, że to właśnie Twoja propozycja jest lepsza, mimo iż sprzedajesz to samo co konkurenci? Jakie techniki wykorzystać, by pobudzać wyobraźnię odbiorcy, malować w jego umyśle zmysłowe obrazy i pragnienie posiadania twojego produktu? Jak być copywriterem doskonałym? Zawarta w tej książce pdf wiedza jest odpowiedzią na nierzadko powtarzane zapytania na temat pisania perswazyjnych ofert. To pytania, z jakimi spotykam się od lat podczas prowadzonych szkoleń i zajęć na studiach podyplomowych i MBA, lecz także te, które pojawiają się na licznych forach dyskusyjnych w Sieci. Ufam, że ich rozpracowanie pozwoli ci uzyskać odpowiedzi na najistotniejsze kwestie związane z copywritingiem!" Maciej Dutko

Szczegóły
Tytuł Copywriting internetowy
Autor: Dutko Maciej
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2010
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Copywriting internetowy w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Copywriting internetowy PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Recenzje

  • Małgorzata Szatanik

    Bardzo wartościowa książka, zalecam ją wszystkim tym, którzy zaczęli własną przygodę z copywritinigiem

  • Aneta Młodzik

    Tutorial czyta się za jednym zamachem. Treściwie, z humorem i krótko (może nawet zbyt krótko). Na pewno przydatna lektura dla początkujących w internecie, dla bardziej wdrożonych niewystarczająca jak za tę cenę.

  • kolmanka

    Choć nie przepadam za tego typu poradnikami, to prostota i humor z jakimi został on napisany sprawiły, że czytało się go dynamicznie i lekko.Copywriting to pisanie tekstów marketingowych, w tym przypadku w internecie. Autor, wieloletni praktyk, uczy jak robić to sprawnie, skutecznie i jak unikać prostych błędów.To może jeszcze o tych błędach ponieważ uśmiałam się dzięki nim setnie. Oto kilka przykładów "skutecznego" marketingu z allegro: "bluzeczka w kolorze ciemnej eozyny", "super torebka w kolorze ZGNITEJ zieleni", "woal w białe strupki" i wreszcie "Sukienka świeża nie używana stan sokienki całkiem świeża kolor szara zczarna biała z kwiatami i po srebrzana".Chyba sobie kupię taką ekstrawagancką "sokienkę" i owinę się woalem w białe strupki...Wracając do książki, to jest to komfortowy tutorial marketingu w sieci, przydatny jeżeli sami pragniemy się w to pobawić, np. na serwisach aukcyjnych.