Copyfighter okładka

Średnia Ocena:


Copyfighter

"Copyfighter" to opowiadanie o tym, dlaczego reklamy są, jakie są. I o tym, jak mocno trzeba upaść na głowę, aby dobrowolnie zostać kreatywnym w agencji. Artur zostaje copywriterem, znając ten zawód tylko z hollywoodzkich filmów. W polskich realiach zamiast fur i loftów czeka na niego umowa śmieciowa i zgniłe kompromisy. Lawirując pomiędzy prezesem cwaniakiem, pięknie nawróconym dyrektorem kreatywnym, klientką-nimfomanką i nierealnymi deadlineami, chłopak pnie się na branżowe szczyty. Wkrótce staje na czele swojej agencji. Sytuację utrudnia pewna niezapłacona przez kontrahenta faktura. O pomoc w egzekucji długu prosi Artur zaprzyjaźnionych rosyjskich alfonsów .

Szczegóły
Tytuł Copyfighter
Autor: Krakowiak Łukasz
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Nisza
Rok wydania: 2015
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Copyfighter w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Copyfighter PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Recenzje

  • Czytaczka

    Książkę Krakowiaka czyta się błyskawicznie i z olbrzymią przyjemnością. Jej mowa jest prawdziwie copywriterski - syntetyczny, kreatywny, pełen efektownych bon motów. Mamy więc stuprocentową spójność między formą a treścią. Twórca szkicuje bohaterów grubą kreską (ale taka jest w końcu specyfika satyry), świadomie wyolbrzymiając flagowe cechy i przerysowując rytualne zachowania - zarówno reklamowych pseudoartystów, jak i korporacyjnych twardogłowych. Doskonała, inteligentna zabawa, mnóstwo śmiechu, choć końcowa refleksja raczej dość gorzka. Dialogi palce lizać!

  • Łukasz Jakubowicz

    Książka ebook Łukasza Krakowiaka to z pozoru łatwa historia - zafascynowany światem reklamy, widzianym wyłącznie w amerykańskich filmach, bohater decyduje się na rozpoczęcie kariery w agencji marketingowej, mając nadzieje na wielkie pieniądze i fascynującą pracę. Rozczarowanie przychodzi jednak dość szybko. O wartości tej książki stanowi jednak co innego - niby z przymróżeniem oka, lecz jednak prawdziwe oddanie realiów pracy tzw. "kreacji", pracowników działu obsługi klienta w polskich agencjach marketingowych i ich dyrektorów. Niekończące się batalie z "paniusiami z marketingu" wielkich korporacji; permanentne nadgodziny, za które nikt nie płaci; codzienny stres związany z fochami klienta (bo nigdy nie wiadomo czy akurat dzisiaj ważny klient nie postanowi zerwać współpracy) - to wszystko miesza się z chwilami triumfu: wygraniem kluczowego przetargu czy wymyśleniem chwytliwego, godnego branżowej nagrody, hasła.Dla osoby nie mającej wcześniej do czynienia z branża reklamową opowieść Krakowiaka może być lekką, pełną interesujących obserwacji osobowościowych klisz, rozrywką. Dla kogoś, kto choć przez chwilę uczestniczył w tym "cyrku na kółkach", będzie to potwierdzenie swoich przemyśleń i sposób na odreagowanie osobistych przeżyć.