Czytaj więcej:
Zobacz podgląd Content marketing po polsku. Jak przyciągnąć klientów pdf poniżej lub w przypadku gdy jesteś jej autorem, wgraj własną skróconą wersję książki w celach promocyjnych, aby zachęcić do zakupu online w sklepie empik.com. Content marketing po polsku. Jak przyciągnąć klientów Ebook
podgląd online w formacie PDF tylko na PDF-X.PL. Niektóre ebooki nie posiadają jeszcze opcji podglądu, a inne są ściśle chronione prawem autorskim
i rozpowszechnianie ich jakiejkolwiek treści jest zakazane, więc w takich wypadkach zamiast przeczytania wstępu możesz jedynie zobaczyć opis książki, szczegóły,
sprawdzić zdjęcie okładki oraz recenzje.
Podgląd niedostępny.
swojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!
Średnia Ocena:
Content marketing po polsku. Jak przyciągnąć klientów
Książka ebook przybliża i przedstawia krok po kroku zagadnienie content marketingu, budowę strategii content marketingowej a także tworzenie treści do internetu i budowanie społeczności wokół marki. Jest to praktyczny tutorial dla managerów i dyrektorów marketingu, PR managerów, social media managerów, blogerów, reporterów a także właścicieli małych i średnich firm. Książka stanowi też niezbędne źródło wiedzy dla studentów marketingu i public relations.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Content marketing po polsku. Jak przyciągnąć klientów |
Autor: | Stawarz Barbara |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wydania: | 2015 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Content marketing po polsku. Jak przyciągnąć klientów PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!
Recenzje
Content marketing po polsku. Jak przyciągnąć klientów to oferta dla osób, które chcą polepszyć własne działania marketingowe. W paru rozdziałach Barbara Stawarz, Joanna Stopyra a także Dominik Kazanowski przeprowadzają nas przez świat wartościowego marketingu, który opiera się na przygotowaniu długofalowej strategii dopasowanej do potrzeb i oczekiwań potencjalnie zainteresowanych naszym produktem albo usługą osób. Info zawarte w książce pdf są usystematyzowane i przedstawione w ciekawy, przystępny sposób – od podstaw, po bardziej szczegółowe tematy. Dużo miejsca poświęcono tutaj blogom firmowym, ich tworzeniu i znaczeniu, a także dystrybucji treści. Ta ostatnia jest szczególnie istotna, gdyż nawet bardzo dobre treści, bez odpowiedniej dystrybucji znikną gdzieś w natłoku mniej wartościowych informacji. Nie bez powodu zaczęto mówić – Content is King, Distribution is Queen. Interesujące są również epizody dotyczące marketingu produktowego a także content marketingu skierowanego do bardzo wymagającej grupy jaką są współczesne, młode kobiety. Dodatkowo, na końcu każdego rozdziału znajduje się krótkie podsumowanie i infografika w formie wykresu, która pozwala lepiej zapamiętać najistotniejsze informacje. Wielkim atutem publikacji jest również to, że bazuje ona na przykładach polskich przedsiębiorstw i blogów firmowych. Content marketing po polsku w domyśle skierowany jest do osób prowadzących swój biznes, związanych z marketingiem i zajmujących się działaniami PR-owymi. Jest to publikacja, którą może zainteresować również osoby, które prowadzą prywatne blogi i chcą zwiększyć grono własnych odbiorców. http://www.czytajac.pl/2016/06/content-marketing-polsku-barbara-stawarz/
Ta książka ebook objaśnia nam: Co to jest content marketing i jaka rolę on spełnia w marketingu. Według Autorki blogu firmowym i na stronie firmowej Firmy powinny starać się o wartościową treść. Dzięki tej wartościowej treści firmy przyciągną uwagę i zachęcą do zaangażowania potencjalnych klientów. Ta książka ebook przeznaczona jest przede wszystkim dla firm. Lecz dużo wiadomości tam zamieszczonych będzie bardzo przydatna internautom prowadzącym swoje blogi. Dlatego bardzo żałuję, że tej książki nie spotkałem wcześniej, chyba uniknąłbym niektórych błędów w trakcie prowadzenia mojego bloga. Ponieważ dopiero z tej książki (z rozdziału 8) dowiedziałem się pomiędzy innymi, że dziewczyna jest bardzo specyficznym i ważnym klientem. Ponieważ ona kupuje nie tylko dla siebie, lecz i dla członków własnej rodziny: własnego partnera, własnych dzieci albo rodziców. Niestety dużo reklam nie uwzględnia dziewczyny jako tak specyficznego klienta. W tej książce pdf jest jeszcze dużo innych wartościowych informacji przydatnych nie tylko osobom prowadzącym blogi i strony firmowe, lecz także osobom prowadzącym swoje blogi.Czego mi brak w tej książce?Brak mi na końcu słowniczka wyjaśniającego znaczenie różnorakich terminów internetowych. Wyjaśnienia niektórych z tych terminów znajdowałem w treści książki, lecz wyjaśnienia niektórych z nich nie znalazłem w tej książce. Zresztą nie jest prosto blogerom spamiętać terminy o których dowiadują się (tak jak ja) po raz pierwszy z tej książki na przykład: owned media; paid media; earned media; storytelliing; life-story . A może warto, aby ktoś zebrał takie terminy z objaśnieniami w specjalnym słowniku.Pozdrawiam,Ryszard Roszkowskihttp://ryszrosz.blogspot.com
Od dawna potrzebowałem dobrego opracowania dotyczącego Content Marketingu. Zwięzłego, konkretnego, rzetelnego. Ta książka ebook sama spełnia wymogi procesu, który opisuje. Sześć punktów na sześć możliwych. Jestem przekonany, że firma, którą właśnie otworzyłem jest skazana na sukces. Całość omówiona w przejrzysty sposób, który powoduje, że jest prosto zrozumiałą nawet dla laika. Jednocześnie widać, że autorka rzetelnie opisała mechanizm, z którym miała do czynienia w praktyce. Pozycja nie do przecenienia. Zachęcam wszystkie osoby zajmujące się tematem w pracy, lecz również pasjonatów pragnących poszerzyć własną wiedzę w tym zakresie. A może nie... W końcu jesteście moją konkurencją...
Książka ebook jest rewelacyjna. Zdradza dużo tajników content marketingu. Napisana jest w wyjątkowo przejrzysty sposób. Wiadomości są odpowiednio pogrupowane i obszernie opisane. Obowiązkowa pozycja dla każdej osoby tworzącej jakiekolwiek treści w sieci.
swietna ksiazka, duzo przydatnych informacji. zalecam warto kupic
Idealna książka ebook jeżeli zaczynasz przygodę z content marketingiem albo jesteś managerem i pragniesz mieć ogólne pojęcie o content marketingu. Czyta się dynamicznie lecz informację w niej zawarte na prawdę dużo wnoszą nowych informacji i dużo wyjaśniają. Książka ebook może być inspiracją do poszerzenia wiedzy w tym temacie. Polecam!
144 strony, które udowadniają, że content marketing to coś więcej niż pisanie bloga firmowego. Bardzo przyjemna i rzeczowa lektura, bez zbędnego lania wody. Każdy epizod zakończony prostym, graficznym podsumowaniem ułatwiającym zapamiętywanie i późniejsze wyszukiwanie konkretnych informacji. Pozycja, moim zdaniem, potrzebna dla każdego marketingowca.