Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów okładka

Średnia Ocena:


Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów

Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową a także tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku.Drugie wydanie zostało rozszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce pdf znalazły się też rady dotyczące tworzenia treści pod smartfony a także femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet."Content marketing i social media" stanowi tutorial dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em a także komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, reporterów a także właścicieli firm.

Szczegóły
Tytuł Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów
Autor: Stawarz Barbara
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2017
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Recenzje

  • Edyta71

    Książka ebook warta polecenia , przejżyście i jasno napisana

  • Anonim

    Niezły wieczór! W tej chwili jestem w moim ulubionym mikroświecie, w otoczeniu papierowych ebooków stojących na półkach regałów. Dysonans stanowi laptop, lecz tak jest w czasach kontaktów wirtualnych. Korzystając z łącza internetowego szukałem dzisiaj potrzebnego mi produktu, który chcę obejrzeć w realnym sklepie i później kupić online. Z taką ciekawą sposobem zakupów, opartą na efekcie ROTOPO, zapoznała mnie Barbara Stawarz – García, autorka książki – poradnika zatytułowanego „Content marketing. Jak przyciągnąć klientów”. Omówiona tu forma kampanii sprzedaży jest bardziej atrakcyjna poprzez nastawienie firmy na rozmowę z klientem. Ma to szczególne znaczenie w czasach, kiedy nie tylko jest proponowana konkretna marka. Sugerowany jest alternatywny styl życia. Dialog, korespondencja są możliwe dzięki pośrednictwu portali społecznościowych. Takie kontakty dają dwustronne skutki. Ja mogę zaplanować konkretny zakup, a producent poznaje moje oczekiwania, zainteresowania, preferencje. Bazując na tym tworzy person, czyli charakterystykę klienta. Przedstawiciel marki musi być nowatorski, lecz nie może robić wszystkiego sam. Nie czytałem do tej pory wielu publikacji z tej dziedziny wiedzy, lecz w pracy pani Stawarz – Garcí nie zmęczył mnie żargon marketingowy, a wręcz zmobilizował do zrozumienia i interpretacji treści. Kampanie reklamowe dotyczą zarówno jogurtów spod znaku Małego głodu; pobytu w ekskluzywnym instagramowym hotelu; możliwości zrobienia selfie w słynnej instytucji kulturalnej czy wynajęcia pokoju Van Gogha. Marketingowcy tworzą mapy empatii, aby otworzyć się na potrzeby konsumenta. Konkurencja nie śpi, i skutecznie przyciąga uwagę klienta zapatrzonego w monitor smartfona. Dla nieźle sytuowanego faceta atrakcyjne są oferty samochodów, gadżetów, zegarków czy wysokogatunkowego alkoholu. Tymczasem decyzje o zakupach bardziej praktycznych, eleganckich, wysmakowanych podejmują panie. Jestem interesujący też waszych opinii i komentarzy. Przeczytana przeze mnie książka ebook jest bardzo ciekawa ze względu na teraźniejszą tematykę. Uważam, że jest ona równie przydatna dla studentów marketingu, jak również dla pracowników firm szukających inspiracji do zmian w własnej pracy.