Co boli najbardziej na świecie okładka

Średnia Ocena:


Co boli najbardziej na świecie

Hiena i zając idą razem na ryby. Wędkowaniem umilają sobie pogawędką. „Wiesz, co boli najbardziej ze wszystkich rzeczy na świecie?” – pyta zając i zaraz zapewnia, że najbardziej boli kłamstwo. Hiena śmieje się lekceważąco i stwierdza, że kłamstwo boli mniej niż byle zadrapanie na nodze. Zając proponuje: „Zrań mnie w nogę, a ja ci udowodnię, że kłamstwo boli mocniej”. Hiena bez wahania przystaje na ten pomysł. Wkrótce później zając wyrusza do królewskiego pałacu. Przed bramą zostawia placek z k… (oj, to nie kakao!), a na świadków wzywa muchy, znawczynie k… kwestii wszelakich. Hiena, która uosabia w tej historii, hipokryzję i zły charakter, poczuje na swojej skórze, jak gorzki smak może mieć kłamstwo. Ta symboliczna opowiadanie oparta jest na bajce ludowej z "Wybrzeża Kości Słoniowej". Walor dydaktyczny łączy się w niej z humorem i hiperbolą. Ilustracje Rogera Olmosa potęgują ekspresję postaci i sprawiają, że łatwa opowiadanie wywiera mocne wrażenie zarówno na małym, jak i wielkim czytelniku.

Szczegóły
Tytuł Co boli najbardziej na świecie
Autor: Livan Paco, Olmos Roger
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Tako
Rok wydania: 2016
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Co boli najbardziej na świecie w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Co boli najbardziej na świecie PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.