Ciekawi świata. Przyroda. Biologia. Karty pracy. Część 3. Przedmiot uzupełniający. Szkoły ponadgimnazjalne okładka

Średnia Ocena:


Ciekawi świata. Przyroda. Biologia. Karty pracy. Część 3. Przedmiot uzupełniający. Szkoły ponadgimnazjalne

Przyroda to zupełnie świeży przedmiot w szkole ponadgimnazjalnej. Jest on uzupełniający i obowiązkowy dla uczniów, którzy nie wybrali żadnego przedmiotu przyrodniczego (biologia, geografia, fizyka, chemia) na poziomie rozszerzonym.

Szczegóły
Tytuł Ciekawi świata. Przyroda. Biologia. Karty pracy. Część 3. Przedmiot uzupełniający. Szkoły ponadgimnazjalne
Autor: Holeczek Jolanta
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Pedagogiczne Operon
Rok wydania:
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Ciekawi świata. Przyroda. Biologia. Karty pracy. Część 3. Przedmiot uzupełniający. Szkoły ponadgimnazjalne w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Ciekawi świata. Przyroda. Biologia. Karty pracy. Część 3. Przedmiot uzupełniający. Szkoły ponadgimnazjalne PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Pobierz PDF

Nazwa pliku: Załącznik nr 1 do zarządzenia z15122021.pdf - Rozmiar: 100 kB
Głosy: 0
Pobierz

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Ciekawi świata. Przyroda. Biologia. Karty pracy. Część 3. Przedmiot uzupełniający. Szkoły ponadgimnazjalne PDF transkrypt - 20 pierwszych stron:

 

Strona 1 Załącznik nr 1 do zarządzenia nr 27/2021/2022 Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 13 grudnia 2021 r. wprowadzam następujące zasady funkcjonowania i sposoby realizacji innych zadań szkoły w Zespole Szkół Elektronicznych, Elektrycznych i Mechanicznych w Bielsku-Białej: 1. Zajęcia rewalidacyjno-wychowawcze są prowadzone stacjonarnie na terenie szkoły. 2. Ze względu na specyfikę kształcenia zawodowego oraz zbliżający się termin zimowej sesji egzaminacyjnej dla egzaminów zawodowych oraz egzaminów potwierdzających kwalifikacje w zawodzie kształcenie zawodowe będzie organizowane następująco: a. zajęcia praktyczne będą realizowane w miejscu ich prowadzenia (stacjonarnie). Zajęcia te będą odbywały się w wybranych dniach tygodnia (termin ustala nauczyciel prowadzący w/w zajęcia po akceptacji wicedyrektora). Wymiar zajęć praktycznych nie może przekroczyć 16 godzin tygodniowo, b. praktyki zawodowe będą realizowane stacjonarnie w miejscu ich prowadzenia, 3. Dla uczniów, którzy przystępują odpowiednio do egzaminu zawodowego lub egzaminu potwierdzającego kwalifikacje w zawodzie w sesji styczeń-luty 2022 r., będą zorganizowane konsultacje indywidualne i/lub grupowe z nauczycielem prowadzącym zajęcia edukacyjne z przedmiotów, z których uczeń przystępuje do egzaminu (termin konsultacji ustala nauczyciel prowadzący w/w zajęcia po akceptacji wicedyrektora). 4. Na terenie szkoły można organizować konsultacje indywidualne, grupowe dla uczniów przygotowujących się do egzaminu maturalnego. Termin konsultacji ustala nauczyciel przygotowujący uczniów do w/w egzaminów po akceptacji odpowiednio wicedyrektora. Korzystanie z konsultacji jest dobrowolne. Organizacja konsultacji jest uzależniona od potrzeb uczniów, a także warunków pracy szkoły. Ponadto uczniowie, którzy biorą udział w konkursach, olimpiadach i turniejach, mogą uczestniczyć w tych zawodach wiedzy po spełnieniu warunków regulaminowych określonych przez organizatorów konkursów, olimpiad i turniejów. 5. W dniach 20-22 grudnia 2021 r. będą organizowane w szkole zajęcia wspomagające wg obowiązującego harmonogramu w tym zakresie. . 6. Nauczanie indywidualne realizowane jest w formie nauczania zdalnego z wykorzystaniem platformy Google Workspace. 7. Uczniowie, którzy ze względu na warunki domowe lub inne nie posiadają odpowiedniego sprzętu komputerowego do nauki zdalnej, mogą go wypożyczyć ze szkoły. W tym przypadku zgłaszają zapotrzebowanie na w/w sprzęt wychowawcy klasy (przez mobiDziennik) co najmniej 2 dni wcześniej. Wychowawca powiadamia (przez mobiDziennik) o tym fakcie kierownika gospodarczego szkoły. 8. Komunikacja pomiędzy dyrekcją, nauczycielami, uczniami i rodzicami odbywa się przy użyciu mobiDziennika i poczty elektronicznej. Strona 2 Zasady dotyczące pracy zdalnej 9. Zajęcia realizowane metodami i technikami kształcenia na odległość są realizowane z wykorzystaniem platformy Google Workspace. 10.Zajęcia odbywają się wg zasad określonych przez nauczyciela w wymiarze wynikającym z planu lekcji. Formę i sposób przeprowadzenia zajęć zdalnych ustala nauczyciel danego przedmiotu i informuje o tym uczniów, przy czym co najmniej 50% zajęć jest realizowanych w formie video spotkania. 11. Przestrzegać zasady, że spotkania (meety) realizowane są w terminach, w których odbywają się planowe lekcje dla danej klasy. 12. Nauczyciel wpisuje temat lekcji w mobiDzienniku i zamieszcza materiały/informacje do danych zajęć w zakładce „Zadania” na aplikacji Classroom. 13. Uczniowie uczestniczą w zajęciach zdalnych według obowiązującego planu lekcji. Na polecenie nauczyciela uczeń zobowiązany jest włączyć kamerkę i inny niezbędny sprzęt/oprogramowanie potrzebne do prawidłowego przeprowadzenia zajęć. 14. Obecność na zajęciach lekcyjnych jest potwierdzana przez uczniów w zakładce „Strumień” na Classroom lub podczas video spotkania. 15. Uczniowie są oceniani zgodnie z ich postępami w nauce i wymaganiami danego przedmiotu, poprzez realizację różnych form pracy zlecanych przez nauczyciela po uprzednim zapoznaniu się z materiałami i wiadomościami, przekazanymi online przez nauczyciela przedmiotu na platformie Google Workspace lub na lekcjach online video. 16. Formy sprawdzenia wiedzy i ich ilość pozostaje bez zmian, chyba, że nauczyciel w porozumieniu z uczniami dokona korekty wynikającej z zaistniałej sytuacji. 17. Ocenianie należy prowadzić w sposób systematyczny i proporcjonalny do podjętych przez uczniów aktywności. 18. Nauczyciel precyzyjnie omawia zadane zadania – pozostaje w gotowości do doprecyzowania poleceń w sytuacji, kiedy forma realizacji zadania jest niezrozumiała dla uczniów – określa formy kontaktu w takiej sytuacji. Nauczyciel jest dostępny online dla uczniów podczas planowych zajęć zdalnych. 19. Wszystkie uwagi odnośnie współpracy nauczyciela z uczniem i rodzicem podczas zdalnego nauczania należy kierować wyłącznie poprzez mobiDziennik w pierwszej kolejności do nauczyciela danego przedmiotu a następnie do wychowawcy klasy. Dyrektor Zespołu Szkół Elektronicznych, Elektrycznych i Mechanicznych mgr inż. Jacek Zieliński