Czytaj więcej:
Zobacz podgląd Ciekawi świata. Przyroda. Biologia. Karty pracy. Część 3. Przedmiot uzupełniający. Szkoły ponadgimnazjalne pdf poniżej lub w przypadku gdy jesteś jej autorem, wgraj własną skróconą wersję książki w celach promocyjnych, aby zachęcić do zakupu online w sklepie empik.com. Ciekawi świata. Przyroda. Biologia. Karty pracy. Część 3. Przedmiot uzupełniający. Szkoły ponadgimnazjalne Ebook
podgląd online w formacie PDF tylko na PDF-X.PL. Niektóre ebooki nie posiadają jeszcze opcji podglądu, a inne są ściśle chronione prawem autorskim
i rozpowszechnianie ich jakiejkolwiek treści jest zakazane, więc w takich wypadkach zamiast przeczytania wstępu możesz jedynie zobaczyć opis książki, szczegóły,
sprawdzić zdjęcie okładki oraz recenzje.
swojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!
Średnia Ocena:
Ciekawi świata. Przyroda. Biologia. Karty pracy. Część 3. Przedmiot uzupełniający. Szkoły ponadgimnazjalne
Przyroda to zupełnie świeży przedmiot w szkole ponadgimnazjalnej. Jest on uzupełniający i obowiązkowy dla uczniów, którzy nie wybrali żadnego przedmiotu przyrodniczego (biologia, geografia, fizyka, chemia) na poziomie rozszerzonym.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Ciekawi świata. Przyroda. Biologia. Karty pracy. Część 3. Przedmiot uzupełniający. Szkoły ponadgimnazjalne |
Autor: | Holeczek Jolanta |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Pedagogiczne Operon |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Ciekawi świata. Przyroda. Biologia. Karty pracy. Część 3. Przedmiot uzupełniający. Szkoły ponadgimnazjalne PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Pobierz PDF
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!
Ciekawi świata. Przyroda. Biologia. Karty pracy. Część 3. Przedmiot uzupełniający. Szkoły ponadgimnazjalne PDF transkrypt - 20 pierwszych stron:
Strona 1
Załącznik nr 1 do zarządzenia nr 27/2021/2022
Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 13 grudnia 2021 r.
wprowadzam następujące zasady funkcjonowania i sposoby realizacji innych zadań
szkoły w Zespole Szkół Elektronicznych, Elektrycznych i Mechanicznych w
Bielsku-Białej:
1. Zajęcia rewalidacyjno-wychowawcze są prowadzone stacjonarnie na terenie szkoły.
2. Ze względu na specyfikę kształcenia zawodowego oraz zbliżający się termin zimowej
sesji egzaminacyjnej dla egzaminów zawodowych oraz egzaminów potwierdzających
kwalifikacje w zawodzie kształcenie zawodowe będzie organizowane następująco:
a. zajęcia praktyczne będą realizowane w miejscu ich prowadzenia
(stacjonarnie). Zajęcia te będą odbywały się w wybranych dniach tygodnia
(termin ustala nauczyciel prowadzący w/w zajęcia po akceptacji
wicedyrektora). Wymiar zajęć praktycznych nie może przekroczyć 16
godzin tygodniowo,
b. praktyki zawodowe będą realizowane stacjonarnie w miejscu ich
prowadzenia,
3. Dla uczniów, którzy przystępują odpowiednio do egzaminu zawodowego lub egzaminu
potwierdzającego kwalifikacje w zawodzie w sesji styczeń-luty 2022 r., będą
zorganizowane konsultacje indywidualne i/lub grupowe z nauczycielem prowadzącym
zajęcia edukacyjne z przedmiotów, z których uczeń przystępuje do egzaminu (termin
konsultacji ustala nauczyciel prowadzący w/w zajęcia po akceptacji wicedyrektora).
4. Na terenie szkoły można organizować konsultacje indywidualne, grupowe dla uczniów
przygotowujących się do egzaminu maturalnego. Termin konsultacji ustala nauczyciel
przygotowujący uczniów do w/w egzaminów po akceptacji odpowiednio
wicedyrektora. Korzystanie z konsultacji jest dobrowolne. Organizacja konsultacji jest
uzależniona od potrzeb uczniów, a także warunków pracy szkoły. Ponadto uczniowie,
którzy biorą udział w konkursach, olimpiadach i turniejach, mogą uczestniczyć w tych
zawodach wiedzy po spełnieniu warunków regulaminowych określonych przez
organizatorów konkursów, olimpiad i turniejów.
5. W dniach 20-22 grudnia 2021 r. będą organizowane w szkole zajęcia wspomagające wg
obowiązującego harmonogramu w tym zakresie. .
6. Nauczanie indywidualne realizowane jest w formie nauczania zdalnego z
wykorzystaniem platformy Google Workspace.
7. Uczniowie, którzy ze względu na warunki domowe lub inne nie posiadają
odpowiedniego sprzętu komputerowego do nauki zdalnej, mogą go wypożyczyć ze
szkoły. W tym przypadku zgłaszają zapotrzebowanie na w/w sprzęt wychowawcy
klasy (przez mobiDziennik) co najmniej 2 dni wcześniej. Wychowawca powiadamia
(przez mobiDziennik) o tym fakcie kierownika gospodarczego szkoły.
8. Komunikacja pomiędzy dyrekcją, nauczycielami, uczniami i rodzicami odbywa się
przy użyciu mobiDziennika i poczty elektronicznej.
Strona 2
Zasady dotyczące pracy zdalnej
9. Zajęcia realizowane metodami i technikami kształcenia na odległość są realizowane z
wykorzystaniem platformy Google Workspace.
10.Zajęcia odbywają się wg zasad określonych przez nauczyciela w wymiarze
wynikającym z planu lekcji. Formę i sposób przeprowadzenia zajęć zdalnych ustala
nauczyciel danego przedmiotu i informuje o tym uczniów, przy czym co najmniej 50%
zajęć jest realizowanych w formie video spotkania.
11. Przestrzegać zasady, że spotkania (meety) realizowane są w terminach, w których
odbywają się planowe lekcje dla danej klasy.
12. Nauczyciel wpisuje temat lekcji w mobiDzienniku i zamieszcza materiały/informacje
do danych zajęć w zakładce „Zadania” na aplikacji Classroom.
13. Uczniowie uczestniczą w zajęciach zdalnych według obowiązującego planu lekcji. Na
polecenie nauczyciela uczeń zobowiązany jest włączyć kamerkę i inny niezbędny
sprzęt/oprogramowanie potrzebne do prawidłowego przeprowadzenia zajęć.
14. Obecność na zajęciach lekcyjnych jest potwierdzana przez uczniów w zakładce
„Strumień” na Classroom lub podczas video spotkania.
15. Uczniowie są oceniani zgodnie z ich postępami w nauce i wymaganiami danego
przedmiotu, poprzez realizację różnych form pracy zlecanych przez nauczyciela po
uprzednim zapoznaniu się z materiałami i wiadomościami, przekazanymi online przez
nauczyciela przedmiotu na platformie Google Workspace lub na lekcjach online video.
16. Formy sprawdzenia wiedzy i ich ilość pozostaje bez zmian, chyba, że nauczyciel w
porozumieniu z uczniami dokona korekty wynikającej z zaistniałej sytuacji.
17. Ocenianie należy prowadzić w sposób systematyczny i proporcjonalny do podjętych
przez uczniów aktywności.
18. Nauczyciel precyzyjnie omawia zadane zadania – pozostaje w gotowości do
doprecyzowania poleceń w sytuacji, kiedy forma realizacji zadania jest
niezrozumiała dla uczniów – określa formy kontaktu w takiej sytuacji. Nauczyciel
jest dostępny online dla uczniów podczas planowych zajęć zdalnych.
19. Wszystkie uwagi odnośnie współpracy nauczyciela z uczniem i rodzicem podczas
zdalnego nauczania należy kierować wyłącznie poprzez mobiDziennik w pierwszej
kolejności do nauczyciela danego przedmiotu a następnie do wychowawcy klasy.
Dyrektor
Zespołu Szkół Elektronicznych,
Elektrycznych i Mechanicznych
mgr inż. Jacek Zieliński