Średnia Ocena:
Całożyciowe uczenie się jako wyzwanie dla teorii i praktyki edukacyjnej
Publikacja stanowi wieloaspektowe studium porządkujące zagadnienia kluczowe dla praktyki edukacyjnej i systematyzujące różnorodne aspekty edukacji całożyciowej – będącej wyjątkowo istotnym obszarem nie tylko dla badań naukowych, lecz przede wszystkim dla rozwoju życia społecznego i uczestniczących w nim jednostek. Opracowanie składa się z czterech wyodrębnionych części, zawierających artykuły trzydziestu dwóch twórców o różnorakich zainteresowaniach badawczych, które stanowią perspektywę umożliwiającą całościowe rozpatrywanie życia społecznego. Element pierwsza przedstawia idee edukacji całożyciowej w kontekstach i perspektywach różnorakich koncepcji badawczych. Druga – dotyczy specyficznej „przestrzeni”, jaką jest uniwersytet, który w wielu własnych wymiarach jest przecież „terytorium” edukacji całożyciowej. Następna element łączy się z poprzednimi, opisując związki i uwarunkowania, z jakimi mierzy się edukacja całożyciowa w konfrontacji z rygoryzmem narzuconym przez rynek pracy. W ostatniej zaprezentowano kilka perspektyw i egzemplifikacji idei i praktyki edukacji całożyciowej, co stanowi dopełnienie treści przedstawionych wcześniej.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Całożyciowe uczenie się jako wyzwanie dla teorii i praktyki edukacyjnej |
Autor: | Opracowanie zbiorowe |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | UAM Wydawnictwo Naukowe |
Rok wydania: | 2014 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Całożyciowe uczenie się jako wyzwanie dla teorii i praktyki edukacyjnej PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!