Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Publikacja stanowi wieloaspektowe studium porządkujące zagadnienia kluczowe dla praktyki edukacyjnej i systematyzujące różnorodne aspekty edukacji całożyciowej – będącej wyjątkowo istotnym obszarem nie tylko dla badań naukowych, lecz przede wszystkim dla rozwoju życia społecznego i uczestniczących w nim jednostek. Opracowanie składa się z czterech wyodrębnionych części, zawierających artykuły trzydziestu dwóch twórców o różnorakich zainteresowaniach badawczych, które stanowią perspektywę umożliwiającą całościowe rozpatrywanie życia społecznego. Element pierwsza przedstawia idee edukacji całożyciowej w kontekstach i perspektywach różnorakich koncepcji badawczych. Druga – dotyczy specyficznej „przestrzeni”, jaką jest uniwersytet, który w wielu własnych wymiarach jest przecież „terytorium” edukacji całożyciowej. Następna element łączy się z poprzednimi, opisując związki i uwarunkowania, z jakimi mierzy się edukacja całożyciowa w konfrontacji z rygoryzmem narzuconym przez rynek pracy. W ostatniej zaprezentowano kilka perspektyw i egzemplifikacji idei i praktyki edukacji całożyciowej, co stanowi dopełnienie treści przedstawionych wcześniej.
| Szczegóły | |
|---|---|
| Tytuł | Całożyciowe uczenie się jako wyzwanie dla teorii i praktyki edukacyjnej |
| Autor: | Opracowanie zbiorowe |
| Rozszerzenie: | brak |
| Język wydania: | polski |
| Ilość stron: | |
| Wydawnictwo: | UAM Wydawnictwo Naukowe |
| Rok wydania: | 2014 |
| Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
|---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.