Budowa i utrzymanie dróg żelaznych okładka

Średnia Ocena:


Budowa i utrzymanie dróg żelaznych

„Klasyfikacja (albo ustalenie typów) dróg żelaznych ma bardzo kluczowe znaczenie nie tylko pod wobec technicznym w celu określenia właściwości różnorakich kategorii dróg żelaznych i wykonania najodpowiedniejszego sposobu budowy i eksploatacji ich, ale też pod wobec administracyjnym i prawnym, bo dla zabezpieczenia interesów państwowych i społecznych a także bezpieczeństwa ruchu, budowy i eksploatacji dróg żelaznych podlegać powinny przepisom i ograniczeniom prawnym, które dla różnorakich kategorii dróg żelaznych nie mogą być jednakowe, naprz. warunki linji magistralnej, łączącej duże ośrodki przemysłowe, są zupełnie inne niż bocznicy, prowadzącej do fabryki albo żwirowni...”„­Na drogach żelaznych normalnotorowych szerokość torów (prześwit) t.j. odległość miedzy wewnętrznymi krawędziami szyn wynosi 1.435 mm. Koleje szerokotorowe posiadają prześwit większy od normalnego (Rosja - 1.524 mm, Hiszpanja -1.676 mm, Irlandia - 1.600 mm.).”

Szczegóły
Tytuł Budowa i utrzymanie dróg żelaznych
Autor: Opracowanie zbiorowe
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Historyczna
Rok wydania:
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Budowa i utrzymanie dróg żelaznych w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Budowa i utrzymanie dróg żelaznych PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.