Średnia Ocena:
Brand impulse
Marki, strategie, komunikacja, reklama, insighty, design thinking. Wszystko, co nas otacza, coś mówi. Czasem dosłownie, a czasami w formie nieokreślonych zjawisk, sytuacji i doświadczeń. Wszystko niesie ze sobą jakiś sens.Wystarczy tylko patrzeć. Głębiej. Dalej. Szerzej. Ponieważ wszystko może być impulsem dla marki, zaczynem jej kreowania, energią do zarządzania nią. Starczy tylko być uważnym.Najnowsza książka ebook Grzegorza Kossona to zestaw 100 brand impulsów, przemyśleń, a każdy z nich to wynik bycia tu i teraz a także obserwowania otaczającego świata. To wynik oczu i uszu szeroko otwartych.Te inspiracje i myśli, brand impulsy, mogą pracować na Twój sukces. Możesz je czerpać ze sztuki, kultury, filozofii, historii, literatury, przyrody, podróży, spotkań czy również osobistych doświadczeń.Brand impulse pokaże Ci, jak odkrywać to, co jest głęboko ukryte. Jak z przypadkowości i chaosu wydobyć sens a także wykorzystać to dla marki? Jak odnaleźć talent marki, to, co w niej najprawdziwsze i najlepsze dla świata?Jednak, żeby to zrobić, musisz samodzielnie myśleć, mieć swoje zdanie i uważnie obserwować. Nierzadko podążać tam, gdzie nikt inny się nie zapuszcza i zatrzymywać, gdy wszyscy biegną. Wówczas przyjdzie natchnienie, ponieważ taka jest siła obserwacji.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Brand impulse |
Autor: | Kosson Grzegorz |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Słowa i Myśli |
Rok wydania: | 2017 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Brand impulse PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!