Średnia Ocena:
Box2D. Fizyczny świat w pudełku
Czy wiesz, co wpłynęło na sukces Angry Birds? Realistyczna fizyka, za którą stoi Box2D – silnik fizyczny wykorzystywany dziś w setkach gier. Autorom, posiłkującym się silnikiem Box przez ostatnie kilka lat działalności w branży, nie udało się co prawda napisać gry na porównywalnym poziomie, niemniej jednak są oni współtwórcami paru projektów, które odniosły wymierny sukces komercyjny. Publikacja ta, dzięki odsłonięciu technik implementacyjnych, ma na celu zachęcić czytelników do tworzenia interesujących i oryginalnych gier, co z pewnością przyczyni się do podniesienia rangi polskiego GameDevu na świecie i dalszego pomyślnego rozwoju tej sfery polskiej wytwórczości. Z książki dowiesz się, jak: napisać dobrą, zgodną z obecnymi standardami grę na własnego smartfona, zaimplementować funkcjonalność podobną do zastosowanej w sztandarowych tytułach, tworzyć swoje rozwiązania z uwzględnieniem fizyki, wzbogacić własny program o fizykę. Czytając tę książkę powinieneś znać: C++ w stopniu podstawowym, zintegrowane środowiska programistyczne, w tym Microsoft Visual Studio, podstawy mechaniki Newtona.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Box2D. Fizyczny świat w pudełku |
Autor: | Grządka Łukasz, Różański Marcin |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wydania: | 2014 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Box2D. Fizyczny świat w pudełku PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!