Blogi firmowe. Jak tworzyć treści, które przyciągną klientów i kontrahentów okładka

Średnia Ocena:


Blogi firmowe. Jak tworzyć treści, które przyciągną klientów i kontrahentów

Blogi polskie i zagraniczne przeszły dużo zmian, zarówno w zakresie samej koncepcji prowadzenia bloga (cele, strategia), twórców (pod wobec konkretnych osób, a także liczby twórców piszących w imieniu firmy), wykorzystywanych platform technologicznych i funkcjonalnych (np. Wordpress, Blogger, Typad czy dedykowanych, autorskich rozwiązań), jak i adresu www, pod jakim działa firmowy blog. Twórca podpowiada, przedstawiając konkretne przykłady, jak prowadzić firmy blog, żeby było to efektywne. Poznaj najwieższe trendy, najskuteczniejsze wpisy, najlepsze przykłady.

Szczegóły
Tytuł Blogi firmowe. Jak tworzyć treści, które przyciągną klientów i kontrahentów
Autor: Kaznowski Dominik
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2016
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Blogi firmowe. Jak tworzyć treści, które przyciągną klientów i kontrahentów w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Blogi firmowe. Jak tworzyć treści, które przyciągną klientów i kontrahentów PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.